×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
متقاضیان مرحله دوم طرح یکپارچه خودروها از ۲۰ اردیبهشت افتتاح حساب کنند

 پس از اجرای مرحله اول فروش خودروهای داخلی در قالب سامانه یکپارچه تخصیص خودروها، اواخر فروردین ماه بود که وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت (سیدرضا فاطمی‌امین) در حاشیه یک مراسم، از آغاز مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه با شرایط مشابه مرحله اول، از ۱۶ اردیبهشت ماه خبر داد.

این اعلام، در شرایطی صورت گرفته بود که هنوز وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه‌ای برای ویرایش نوع خودروی متقاضیان با اولویت دریافت سال ۱۴۰۳، در نظر گرفته نشده بود؛ بنابراین  زمان آغاز مرحله دوم تغییر کرد. با توجه به زمان در نظر گرفته شده برای ویرایش نوع خودرو برای متقاضیان با اولویت دریافت سال ۱۴۰۳، ابتدا بایستی نوبت تحویل متقاضیانی که نوع خودروی خود را تغییر دادند، مشخص شود (احتمالا سه‌شنبه هفته جاری اعلام صورت خواهد گرفت)؛ پس از مشخص شدن اولویت این افراد و اعلام آن، بایستی فرصتی را در نظر گرفت تا متقاضیانی که همچنان تمایل به ادامه فرآیند دریافت خودرو ندارند، بتوانند انصراف داده تا برای مرحله دوم اقدام کنند.

۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت برای تعریف حساب وکالتی اقدام کنید

بر اساس اطلاعات واصله به ایسنا، از چهارشنبه هفته جاری، ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت ماه متقاضیان شرکت در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها می‌توانند برای افتتاح حساب وکالتی و تعریف آن به نام سازمان حمایت اقدام کنند.

پس از چند روز از اتمام این مهلت ۱۰ روزه برای تعریف حساب وکالتی، احتمالا سایت سامانه برای متقاضیان حائز شرایط عمومی و اختصاصی فعال خواهد شد و متقاضیان می‌توانند برای انتخاب نوع خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.

متقاضیان توجه داشته باشند که حتما این حساب وکالتی بایستی به‌نام (به‌نفع) سازمان حمایت تعریف شود و برای متقاضیانی که بانک‌ها برای تعریف این حساب برایشان اقدام می‌کنند، از این موضوع اطمینان حاصل کنند.

اطلاع بیشتر در این رابطه، پیرامون مبلغ لازم برای واریز در حساب وکالتی و سایر اطلاعات بیشتر به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.    

گفتنی است که طبق اعلام‌های قبلی، برای مشارکت در مرحله دوم ثبت‌نام طرح یکپارچه تخصیص خودروها فرآیندی مشابه مرحله اول وجود خواهد داشت؛ متقاضیان بایستی ۱۰۰ میلیون تومان در حساب خود، اما به وکالت سازمان حمایت در بیاورند و شرایط عمومی همچون نداشتن پلاک فعال و عدم خرید ۴۸ ماهه از خودروسازان و… لحاظ خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.