×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مهمترین دستاورد این بانك در سمنان، تامین مالی 282 طرح تولیدی/ پرداخت 4 هزار و 668 میلیارد ریال در قالب 32 فقره تسهیلات به دانش بنیان های استان

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، مراسم افتتاحیه این شعبه با حضور مدیرعامل، جمعی از اعضای هیات مدیره و هیات عامل و مدیران ارشد بانک صنعت و معدن، معاون استاندار سمنان و فرماندار گرمسار برگزار شد.
در ابتدای این مراسم دکتر علی خورسندیان ضمن تبریک دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر، افتتاح شعبه بانک صنعت ومعدن در این منطقه را اقدامی اثر گذار در راستای خدمت رسانی به تولیدکنندگان و کارآفرینان و مردم گرمسار ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم با این اقدام زمینه دسترسی مشتریان به خدمات متنوع بانک صنعت و معدن در این شهرستان بیش از پیش فراهم شود و بتوانیم در اسرع وقت به تمامی درخواست ها پاسخ مناسب بدهیم.
وی ادامه داد: البته تمرکز بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک تخصصی روی شعبه داری نیست و با توسعه خدمات نوین و بانکداری دیجیتال هر صنعتگری می تواند یک شعبه مجازی از این بانک را در محل کار خود داشته باشد.
دکتر خورسندیان بیان داشت: بانک صنعت و معدن در بخش‌های مختلف مانند نیروگاه‌ها، شرکت‌های فولادی، پتروشیمی، کاشی و سرامیک و دانش‌بنیان‌ها به منظور تامین مالی تسهیلات ریالی و ارزی پرداخت کرده است.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: در مجموع به طرح های به بهره برداری رسیده، در حال اجرا و متقاضی سرمایه در گردش این استان بیش از ۱۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای تامین مالی ۲۸۲ طرح تولیدی پرداخت شد که پرداخت این تسهیلات زمینه اشتغالزایی برای ۵ هزار و ۴۶۴ نفر را فراهم کرده است. 
مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اشاره به فعالیت واحدهای تولیدی مختلف در استان سمنان و وجود پتانسیل بسیار برای توسعه این صنایع عنوان داشت: با وجود چنین ظرفیتی انتظار داریم گردش مالی مناسبی در این شعبه جریان یابد و امکان بهره مندی فعالان اقتصادی از خدمات و تسهیلات این بانک با سهولت بیشتری فراهم شود.
وی تاکید کرد: این استان دارای معادن مختلفی است که قابلیت سرمایه گذاری و توسعه صنعتی بیشتر را دارند و می توان صنایع تبدیلی معدنی و فرآوری را در این منطقه گسترش داد.     
وی تصریح کرد: بدون شک با حمایت دستگاه های اجرایی و دولتی شهرستان و همچنین کارآفرینان و تولید کنندگان فعال در این منطقه شاهد تعامل موثر جهت جذب منابع در راستای خدمت رسانی بهتر و تحول اقتصادی این منطقه خواهیم بود.
در این مراسم نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استقرار ۵۵ درصد صنعت استان سمنان در گرمسار، عنوان کرد: ایجاد شعبه بانک صنعت و معدن در گرمسار اقدامی ارزشمند در حمایت از تولید است. 
اردشیر مطهری در این نشست افزود: پرداخت تسهیلات در حمایت از تولید و تامین نقدینگی از نکات مهم و نقطه قوت در بانک صنعت و معدن است. 
وی افزود: تامین نیروی انسانی برای شعبه تازه تاسیس بانک صنعت و معدن گرمسار نیز با اهتمام ویژه ای پیگیری می‌شود.
مطهری تاکید کرد: سرمایه‌گذاران، سربازان پیاده نظام اقتصاد هستند و باید حمایت شوند. 
وی بیان کرد: اداره ‌کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با افزایش تفویض اختیارات حوزه صنعت و معدن به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گرمسار در تسریع و تسهیل امور صنعتگران مساعدت نماید.
مطهری خاطرنشان کرد: صنایع مستقر در شهرک صنعتی گرمسار و آرادان با افتتاح حساب بانکی و انتقال حساب فعال خوب در شعبه بانک صنعت و معدن در گرمسار به تامین نقدینگی کمک کنند.
نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه متوازن در استان سمنان و شکوفایی گرمسار، نیازمند نگاه عادلانه مسؤلان است.
گفتنی است، شعبه گرمسار یکی از ۵۳ شعبه بانک توسعه ای و تخصصی صنعت و معدن است که برای خدمت رسانی مطلوب به فعالان اقتصادی شهرستان گرمسار و در راستای افزایش سطح تولید و اشتغال در مناطق استان سمنان افتتاح شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.