×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
نفت پاسارگاد از افتخارات جمهوری اسلامی محسوب می شود

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت پاسارگاد، حمیدی روز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه از کارخانه تهران نفت پاسارگاد بازدید کرد.
دکتر اسفندیار مدیرعامل نفت پاسارگاد در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت حوزه فن آوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: نفت پاسارگاد در زمینه استاندارد سبد محصولات و در عرصه دانش بنیان پرچم دار است.
وی همچنین به ارائه گزارش مختصری از عملکرد سال گذشته نفت پاسارگاد پرداخت و به مواردی همچون افزایش تولید، افزایش فروش، قراردادهای پژوهشی با مراکز دانشگاهی و پژوهشی همچون دانشگاه امیر کبیر و مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی و همچنین تدوین کتاب قیر و آسفالت و تولید افزودنی جوانساز قیر برای استفاده از آسفالت های بازیافتی اشاره کرد.
در ادامه این نشست محمدرضا حمیدی، معاون نوآوری و اقتصاد دانش بنیان شستا به بیان مطالبی پرداخت.
حمیدی ضمن تاکید بر اهمیت اقتصاد دانش بنیان گفت: در زمینه موضوعی که حضرت آقا با عنوان جهاد تبیین تاکید فرمودند، ما در قامت راهیان پیشرفت آن را دنبال می کنیم.
وی افزود: نفت پاسارگاد جزو پرچم های بلند جمهوری اسلامی است که مجموعه ای با این عظمت و با این کیفیت و کارایی تاسیس شده و الحمدالله زیر نظر مدیریت مدبرانه ای قرار گرفته است و همچنین همکاران شما در حوزه فناوری نیز مانند سایر حوزه ها کارهای بزرگی کردند و نفت پاسارگاد می تواند نمونه ای برای الگوبرداری سایر مجموعه ها باشد که بتوانیم اتفاقات مثبتی که در اینجا افتاده برای سایر مجموعه ها الگوبرداری کنیم.
حمیدی گفت: واحد تحقیق و توسعه نفت پاسارگاد در حوزه فناوری های جدید بسیار خوب عمل کرده و یکی از وجه تمایزات نفت پاسارگاد قدرت در حوزه تحقیق و توسعه بوده است و زحمات بسیار ارزنده ای در این حوزه کشیده اید و به لطف خدا در مسیر رشد و تعالی هستید.
وی همچنین تصریح کرد: حوزه فناوری در بسیاری از شرکت ها متولی معینی ندارد و همین موضوع و غفلت از آن موجب عدم بهره برداری کافی شده است و به همین دلیل شستا در دوره جدید با تدبیر مدیریتی ساختار اندیشکده شستا و معاونت نوآوری و دانش بنیان را تاسیس کرده است.
نفت پاسارگاد با ۶ مجتمع قیرسازی و ۲ پایانه صادراتی به عنوان بزرگترین تولید کننده قیر خاورمیانه شناخته می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.