×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
نهادینه کردن فرهنگ صنعتی کشور از رسالت های روابط عمومی های صنعتی است

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایدرو نیوز ، علی نبوی ضمن خیر مقدم به اساتید روابط عمومی و پیشکسوتان این حوزه گفت : مباحث مطرح شده در این حوزه می تواند یاریگر ما در پیشبرد اهداف سازمانی باشد .

وی خاطر نشان کرد : اقلیم ایران در منطقه خشک آب و هوایی قرار دارد و مطابق با آن در حوزه های گوناگون از قبیل آب ، کشاورزی ، صنعت و خدمات دچار چالش های گوناگونی هستیم.

نبوی با اشاره به فلسفه وجودی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حوزه توسعه و نوسازی صنایع است ، افزود: با فرهنگ سازی می توانیم اصالت کارکردن ، تولید و بهره ور بودن را مطرح و نقاط هدف را مشخص و گام های موثرتری را برداریم .

معاون وزیر صمت گفت: متاسفانه خطاهایی در امور اجرایی داریم که فرهنگ کار در کشور را تحت الشعاع قرار می دهد.

نبوی یادآور شد در حال حاضر یکی از مشکلات اقتصادی که داریم عدم تولید ثروت است و اگر بحث تولید صنعتی و افزایش ظرفیت صنعتی کشور افزایش یابد ، تحولات اقتصادی خوبی را شاهد خواهیم بود .

وی با تاکید بر ارزشمندی تلاش و پیشرفت درحوزه تولید و اقتصاد افزود : امید آفرینی در جامعه از مباحثی است که روابط عمومی ها می توانند با هنر ارتباطات در جامعه بیافرینند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.