×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۷۷۲ میلیارد تومان مطالبات شرکت برق هرمزگان وصول شد

محمد کریمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه پارسال در وصول مطالبات رتبه نخست کشور را کسب کردیم، افزود: دریافت مطالبات حاصل از فروش انرژی به مشترکان در بخش‌های مختلف عمومی، خانگی و تجاری استان نیز پارسال ۶۸۷ میلیارد تومان بوده که شاخص‌های رشد به نسبت سال ۱۴۰۰ به ۲۴ درصد رسیده است.

وی بیان کرد: شرکت توزیع برق هرمزگان در حال حاضر ۳۳۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از مشترکان بدهکار مطالبات دارد که در صورت وصول آن خدمات بهتری شامل روشنایی معابر و اصلاح شبکه به سایر مشترکان ارائه می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان تصریح کرد: ۲۰۴ میلیارد تومان از این مطالبات مربوط به بخش عمومی، اداری و نظامی، ۳۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در بخش کشاورزی، ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون در بخش صنعتی و ۸۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز در بخش تجاری بوده است.

کریمی ادامه داد: تلفات شبکه برق هرمزگان نیز پارسال به نسبت سال قبل ۴۳ صدم درصد کاهش داشته و انشعابات فروخته شده ۲۹ درصد رشد داشته است.

استان هرمزگان هم اکنون ۷۴۸ هزار مشترک برق دارد که ۸۲ درصد در بخش خانگی هستند؛ بیشترین مصرف (۶۱ و هشت دهم درصد) برق استان در اوج پیک در فصل تابستان مربوط به بخش خانگی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.