×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
آتش سوزی در پاساژ علاءالدین/اطفاء حریق توسط پرسنل آموزش دیده پاساژ

تجارت گردان | آتش سوزی در پاساژ علاءالدین/اطفاء حریق توسط پرسنل آموزش دیده پاساژ

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان،جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت و گو با ایلنا درباره جزییات حریق در پاساژ علاءالدین گفت: در ساعت ۱۱:۲۳ یک مورد حادثه حریق در پاساژ علاءالدین به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اعلام می شود. 

وی ادامه داد: بلافاصله ایستگاه شماره ۴۶ به محل حادثه اعزام می شود. در طبقه اول پاساژ بخشی از سیم کشی ها در سقف کاذب دچار حریق شده بودند. خوشبختانه این پاساژ مجهز به آژیر خطر بوده و با شروع حریق این آژیر به صدا درآمده و پیش از رسیدن آتش نشانان پرسنل حاضر در پاساژ علاءالدین که دوره های اطفاء حریق را گذرانده بودند با تجهیزات حاضر در پاساژ آتش را خاموش می کنند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشان نیز به محض رسیدن به محل حادثه نسبت به تخلیه دود در این مکان اقدام کرده و ایمن سازی های لازم را انجام داده و کمتر از ۲۰ دقیقه این عملیات به پایان رسیده و آتش نشانان محل حادثه را ترک کردند. 

ملکی تاکید کرد: وجود سیستم های به روز اعلام اطفاء در آتش سوزی در مکان های عمومی مانند پاساژها می تواند بسیار موثر باشد در دو الی سه سال گذشته حریق هایی در پاساژ علاءالدین اتفاق افتاده که به دلیل همین سیستم به روز به سرعت اطفا شده و از بروز مشکلات بعدی کاملا جلوگیری شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه پاساژ علاءالدین در دو الی سه سال گذشته اقدامات خوبی از جمله آموزش به پرسنل پاساژ، نصب سیستم های اعلام حریق و … توانسته است در هنگام بروز حریق از مشکلات بسیار بزرگ جلوگیری کند البته این اقدامات به صورت کامل نیست اما با همین اقدامات اندک جلوی خسارت های میلیاردی گرفته شده است. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.