×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | آخرین قیمت انواع تبلت در بازار

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هرچند تلفن‌های هوشمند امروزه، از قدرت و کیفیت کافی برای انجام بخش بزرگی از کار‌های روزانه ما را دارند، اما واقعیت آن است که برای انجام یک‌سرس از کار‌های روزمره، نیاز به نمایشگر بزرگ‌تر به شدت احساس می‌شود. وب‌گردی، تماشا فیلم و عکس، انجام بازی و طراحی و یادداشت‌برداری، از جمله این فعالیت‌های کاربران هستند که برای انجام دادن آن باید یک صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت داشت. از این رو تبلت‌های مختلف با امکاناتی فراوان از جمله تجهیز شدن به قلم مخصوص یا کیبورد، تولید می‌شوند تا نیاز کاربران را رفع کنند. به همین جهت، در این گزارش قصد داریم تا به آخرین قیمت تبلت‌های بازار به تاریخ ۱۳ تیر ۹۸ نگاهی بیاندازیم. در هفته پیش آیپد‌ها و آیپد ایر‌های ۲۰۱۹ اپل وارد بازار شدند که توجه خریداران را به خود جلب کرده که از اتفاقات مهم بازار تبلت به شمار می‌آید.

**تمامی قیمت‌ها به تومان است**

**در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند. **

شرکت مایکروسافت

تبلت‌های ترکیبی سرفیس مایکروسافت علی رغم قیمت بالا طرفداران زیادی در بازار دارند، ویژگی اصلی این سری کیفیت عالی و دوام بالا آن است. مایکروسافت با اضافه نمودن کیبورد‌های مخصوص به این سری، کاربرد تبلت‌ها را افزایش داده و این مورد نیز یکی از دلایل محبوبیت تبلت‌های سرفیس است. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت مایکروسافت در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۱۳ تیر) +جدول

شرکت لنوو

تبلت‌های لنوو مانند دیگر تولیدات این شرکت از کیفیت بالا و قیمت ارزانی برخوردار هستند. سری Tab این شرکت با مدل‌های مختلف از محبوب‌ترین تبلت‌های حال حاضر بازار ایران و جهان هستند. همچنین سری Yoga Book نیز از تولیدات با کیفیت این شرکت است که با قیمت بالاتر، در دسته تبلت‌های بالارده قرار می‌گیرد. تنوع محصولات لنوو موجب شده تا انتخاب با توجه به بودجه مالی و قیمت محصولات برای خریداران آسان شود. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت لنوو در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۱۳ تیر) +جدول

شرکت سامسونگ

شرکت کره‌ای سامسونگ در بازار تبلت‌ها نیز حضور فعالی دارد و از برند‌های مطرح این حوزه به شمار می‌آید، مدل سری گلکسی تب این شرکت در حال حاضر در بازار ایران طرفداران زیادی دارد و به واسطه فروش خوب در اکثر فروشگاه‌ها با تخفیفات خوبی به فروش می‌رسد. همچنین تبلت‌های سامسونگ به دلیل کیفیت بالا انتخاب بسیاری از خریداران هستند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۱۳ تیر) +جدول

شرکت ایسوس

ایسوس آن‌طور که باید تبلت‌های متنوعی در بازار کشور ندارد و در حال حاضر مدل‌های زیادی از برند ایسوس در بازار ایران به فروش نمی‌رسد و این خود موجب کاهش فروش تبلت‌های این برند شده است. مدل‌های موجود از سری زن‌پد این شرکت هستند که جزو تولیدات میان‌رده ایسوس به شمار می‌آیند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت ایسوس در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۱۳ تیر) +جدول

شرکت اپل

پس از ورود تبلت‌های جدید اپل به بازار ایران، علاقه‌مندان به این برند می‌توانند مدل‌های جدید این شرکت را خریداری کنند، شرکت اپل برای حضور در بازار تبلت‌های میان‌رده نیز سری آیپد مینی را تولید کرده که مشتریان می‌توانند با هزینه کمتری این مدل‌ها را تهیه کنند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۱۳ تیر) +جدول

شرکت ایسر

ایسر نیز مانند ایسوس مدل‌های متنوعی را در بازار تبلت تولید می‌کند، اما فعلا چندین مدل محدود از این برند در بازار ایران به فروش می‌رسد. مدل‌های این شرکت قیمتی میان یک میلیون و دویست هزار تومان تا نزدیک به چهار میلیون تومان قیمت دارند که در دسته تبلت‌های پایین‌رده و میان‌رده قرار می‌گیرند. به انتخاب در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت ایسر در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۱۳ تیر) +جدول

شرکت هوآوی

هوآوی تخصص ویژه‌ای در تولید محصولات باکیفیت و در عین حال ارزان قیمت دارد، تبلت‌های این شرکت نیز با همین اصل ساخته شده و در بازار عرضه می‌شود. در حال حاضر تبلت‌های هوآوی موجود در بازار ایران در دسته میان‌رده‌های مقرون‌به‌صرفه بازار قرار می‌گیرند و ارزش خرید بالایی دارند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت هوآوی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۱۳ تیر) +جدول

برند‌های ایرانی

وجود تبلت‌های جی‌ال‌ایکس، ایکس‌ویژن و نارتب در بازار موجب شده تا بسیاری از هریداران ایرانی به سمت برند‌های داخلی کشور بروند و از تبلت‌های ایرانی استفاده کنند، این تبلت‌ها با کیفیت بالا و قیمت ارزان از محصولات پرفروش بازار هستند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های ایرانی بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۱۳ تیر) +جدول

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.