×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
آذری: روی بهم ریختن نیمکت فولاد کار می‌کنند

«سعید آذری» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، درباره شکست شب گذشته تیم فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس و اینکه چرا تیم فولاد برخلاف دیدارهای خانگی در خارج از خانه راحت امتیاز از دست می‌دهد، اظهار داشت: در مورد مسائل فنی مربیان باید جواب بدهند و من نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم. اما در مورد بازی با پرسپولیس به مسائل دیگری می‌خواهم اشاره کنم.

وی ادامه داد: گل اول را روی تمرکز نداشتن مدافعان و اشتباه «محمدحسین زاهدی‌فر» داوری بازی در اعلام پرتاب اوت به سود پرسپولیس دریافت کردیم. هرچند توانستیم گل مساوی را بزنیم اما گل دوم را هم باز روی عدم تمرکز خط دفاع دریافت کردیم. شما وقتی مقابل یک تیم حرفه‌ای هدیه می‌فرستید، بازیکنان حرفه‌ای آن تیم،  هدیه را پس نمی‌فرستند. در کل بازی جاندار و خوبی بود و می‌توانستیم حداقل یک امتیاز را بگیریم اما نشد.

مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص اینکه چرا نیمکت نشینان این تیم در دیدارهای مهم و حساس همیشه حاشیه درست می‌کنند و آیا این امر از پیش تعیین شده است؟ گفت: همه اعضای کادر فنی فولاد را می‌شناسند و می‌دانند که افراد شناخته شده‌ای هستند. فکر می‌کنم خیلی از تیم‌ها روی بهم ریختن نیمکت ما کار می‌کنند. به این صورت که یکی از عناصر نیمکت تیم مقابل به یکی از اعضای نیمکت ما توهین می‌کند و بعد از آن همه چیز بهم می‌ریزد.

آذری افزود: البته نیمکت نشینان ما هم نباید به این مسائل واکنش نشان دهند چون نیت به هم ریختن تمرکز تیمی ما است. همانطور که دیدید در بسیاری از دیدارها ما هیچ مشکلی روی نیمکت نداشتیم و با آرامش کار تمام شده، اما خیلی از تیم‌ها با برنامه چنین کاری را مقابل ما انجام می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: از این به بعد ما نباید اسیر حواشی شویم، وقتی حاشیه درست می‌شود عملکرد ما هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد. این عوامل باعث می‌شود تا به راحتی امتیازهای مهمی را از دست بدهیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پایان با انتقاد از برخی از اهالی فوتبال خوزستان گفت: یکی از مشکلات بزرگ ما این است که از طرف خود خوزستانی‌ها اذیت می‌شویم. برخی‌ها که کارنامه آنها در فوتبال خوزستان مشخص است و چند تیم خوزستانی را از لیگ برتر به لیگ یک و از لیگ یک به لیگ دو فرستادند در قالب یک آدم دلسوز قبل و بعد از بازی‌های ما مصاحبه می‌کنند و تیم ما را بهم می‌ریزند. بهتر است این افراد رویه خود را تغییر دهند و به این اندازه چوب لای چرخ فولاد نگذارند.

دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان از هفته یازدهم لیگ برتر روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک سرخپوشان تهرانی خاتمه یافت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.