×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
آزادراه همت آماده بهره‌برداری است/ افتتاح تا یک‌ماه آینده

تجارت گردان | آزادراه همت آماده بهره‌برداری است/ افتتاح تا یک‌ماه آینده

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، محمدباقر نوبخت صبح سه شنبه در بازدید از آزادراه همت در جمع خبرنگاران، به هشت متر باقی مانده از تونل لاین جنوبی که ریزشی بوده اشاره کرد و گفت: به جز هشت متر تونل باقی مسیر تقریباً آماده است.

وی اضافه کرد: انتظار داریم هشت متر باقی مانده طی یکی دو هفته آینده به اتمام برسد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین گفت: همه همت ما این است که آزادراه همت ظرف یک ماه آینده بهره برداری شود.

بیست و سوم دی‌ماه جعفر قزوینیان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت پروژه آزاد راه همت، گفته بود؛ لاین شمالی یا مسیر رفت این پروژه از تهران به سمت کرج در بهمن ماه می‌تواند آماده بهره برداری شود.

وی میزان پیشرفت کار در لاین شمالی را ۹۸ درصد اعلام کرد و گفته بود؛ اقداماتی از قبیل روشنایی محور نیز در حال انجام است.

گفتنی است؛ طبق برنامه ریزی ها مقرر است در مرحله نخست آزادراه تهران – شمال زیر بار ترافیک برود و در مرحله دوم لاین رفت پروژه آزادراه همت بهره برداری شود تا ترافیک به درستی مدیریت شده و مسافرانی که قصد عبور از آزادراه تهران – شمال را دارند سفری راحت‌تر را تجربه کنند.

همچنین دلیل زمان بر شدن افتتاح لاین جنوبی آزادراه همت ریزش تونل اعلام شده بود که متولیان در تلاش هستند با رفع مشکلات موجود لاین جنوبی نیز تا پایان سال افتتاح شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.