×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
آزاده نامداری درگذشت

به گزارش تجارت گردان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آزاده نامداری یکی از مجریان سابق صدا و سیمادرگذشت.تاکنون جزئیات بیشتری از دلیل فوت وی در دسترس نیست.

آزاده نامداری کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس به تهران آمد و در برنامه خط مستقیم شبکه تهران به اجرا در تلویزیون ادامه داد. او مجری برنامه غیرمنتظره شد که روز‌های شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش می‌شد، وی با این برنامه به شهرت زیادی رسید.اجرای برنامه ورزش امروز شبکه جام جم ۱، همچنین اجرای برنامه شب نشینی از شبکه جهانی جام جم، برنامه‌های مناسبتی، برنامه رادیو هفت و برنامه صبحی دیگر از شبکه آموزش را در کارنامه خود داشت.

خبرگزاری فارس نوشت:بر اساس پیگیری‌های فارس، پیکر وی جراحت نداشته است و نیرو‌های اورژانس پس از تماس اعضای خانواده نامداری در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه بر بالین وی حاضر می‌شوند.

خبرگزاری مهر نوشت:یک منبع آگاه اعلام کرد ۲۴ ساعت از فوت پیکری که متعلق به آزاده نامداری است، می‌گذرد.خانواده این مجری صداوسیما در چالوس بودند و چند روزی او تنها بوده است و پدر این خانم با اورژانس تماس می‌گیرد.در بررسی‌های بیشتر از پیکر معلوم شد آزاده نامداری خودکشی کرده است و بیشتر از ۲۴ ساعت از فوت وی می‌گذرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.