×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | آغاز ارتقای کیفی روکش آسفالت راه های استان در محورهای شریانی و روستایی/ برنامه ریزی برای بالا بردن کیفیت جاده ها تا قبل از آغاز سفرهای تابستانی

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، حیدر نوروزی، مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان تهران در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درخصوص آخرین برنامه‌ها و اقدامات در دست انجام این اداره کل در زمینه «ارتقای کیفی روکش آسفالت راه ها» در طرح سراسری لکه گیری و روکش راه های شریانی اظهار داشت: با توجه به مدنظر بودن راهداری محوری و ارتقای سطح کیفی استفاده کنندگان، بحث لکه گیری و روکش محورهای شریانی در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

وی افزود: در حال حاضر اداره راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان تهران باند برگشت محور ساوه – تهران، محور وهن آباد که ترافیک فوق العاده بالایی داشت، محور ری به سمت ورامین، محدوده آبعلی به سمت هراز که از نظر رویه مشکل داشت را در بحث لکه گیری در دستور کار دارد و پیمانکاران مشغول به کار هستند.

 مدیرکل راهداری و حمل و‌نقل جاده‌ای استان تهران با تاکید بر اینکه علاوه بر محورهای اصلی، در این طرح محورهای روستایی هم برای لکه گیری و روکش در دستور کار قرار دارند، تصریح کرد: برای دریافت اعتبار بابت انجام کار پیگیری‌های لازم از طریق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام شده تا کار بدون مشکل انجام شود.

وی ادامه داد: در بحث مربوط به لکه گیری و روکش آسفالت که جزو برنامه ریزی هایی است که توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام گرفته، پروژه ها براساس شدت و میزان خرابی یکی پس از دیگری به ترتیب انجام خواهد شد.

حیدر نوروزی در پاسخ به این سوال که براساس این برنامه‌ریزی چه زمانی برای انجام این طرح مدنظر است، گفت: برنامه ما به این صورت است که تا اول سفرهای تابستانی که در مردادماه و شهریور است،  اقدامات مناسبی در این رابطه انجام شود.

وی ادامه داد: بحث لکه گیری و روکش آسفالت یک برنامه زمانی خاص برای خود دارد و هنگام بارش برف و باران نمی‌توان این کار را انجام داد. به همین خاطر حتما می بایست در فصل مناسب کار انجام شود. این اقدامات نهایتا تا پاییز به اتمام خواهد رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.