×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
آغاز تحویل خودروی چانگان CS55 پلاس به مشتریان سایپا

به گزارش تجارت گردان به نقل از سایپانیوز، در ایام الله دهه مبارک فجر و آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و  عید سعید مبعث، تحویل خودروی چانگان CS55 پلاس به ثبت‌نام کنندگان خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه آغاز شده است.

بر اساس این گزارش، همزمان با حضور وزیر صنعت،‌معدن و تجارت در شرکت سایپا به صورت نمادین ۵ دستگاه خودروی چانگان CS55 پلاس توسط مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا به مشتریان تحویل گردید و رسما تحویل این مدل خودرو آغاز شد.

خودروی CS55 پلاس یکی از خودروهای به روز و کراس اوو است که مصرف سوخت بسیار پایینی دارد و امکانات بیشتری را به راننده و سرنشینان آن ارائه می‌دهد. چانگان CS55 پلاس از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو و سیستم سوخت‌رسانی GDi (Gasoline Direct Injection / پاشش مستقیم بنزین)‌ بهره می‌برد. این خودروی جذاب ۱۸۰ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور دارد و قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه‌تر به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. سیستم تعلیق مستقل مک‌فرسون برای چرخ‌های جلو و چند پیوندی (مولتی لینک) برای محور عقب، سواری راحت و پایداری را در هر مسیر و جاده‌ای، چه در شهر و چه در بزرگراه، برای راننده و سرنشینان فراهم می‌کند.

خودروی CS55 پلاس امکانات رفاهی متعدد و منحصر به فردی دارد. این خودرو به تنظیم آینه جانبی برقی با گرمکن، آینه جانبی تاشو برقی،‌ صندلی راننده ۶ حالت برقی،‌ صندلی سرنشین جلو ۴ حالت دستی،‌ چراغ‌های جلو همراهی کننده،‌ سنسور پارک دنده عقب، چراغ روشنایی روز،‌ سیستم نمایش کنترل باد تایرها،‌ مولتی مدیا با نمایشگر ۳/ ۱۲ اینچ،‌ دوربین جانبی سمت راست با تصویر پانوراماتیک ۳۶۰ درجه،‌ شیشه رنگی،‌ ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای مجهز است. این خودروی به روز،‌ مجهز به هشدار برخورد رو به جلو، سیستم توقف خودکار شیشه سانروف،‌کروز کنترل تطبیقی و سقف شیشه‌ای بازشونده است.

خودروی یاد شده از تجهیزات ایمنی ترمز ضد قفل،‌ سیستم تقسیم‌کننده الکترونیکی نیروی ترمز(EBD)،‌ سیستم کنترل پایداری (ESP)،‌ سیستم کنترل کشش(TCS)، سیستم HDC که سرعت خودرو در زمان پایین آمدن از یک سرازیری یا تپه را کنترل می‌کند و … بهره می‌برد.

گروه خودروسازی سایپا برنامه پیش فروش ۴۰۰۰ دستگاه خودرو CS55 پلاس و ۲۰۰۰ دستگاه خودرو CS35 پلاس را برای مشتریانی که در مرحله جدید در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی در حال ثبت نام هستند، برنامه‌ریزی کرده است.

گروه سایپا تاکنون ۳ هزار خودرو چانگان و زوتی را وارد کشور کرده که بخش قابل توجهی از خودروها تحویل مشتریان شده و ۱۰ هزار دستگاه خودرو نیز در فرایند حمل است. همچنین تاکنون ۱۰ هزار خودرو برقی و هیبریدی ثبت سفارش شده که از این تعداد، مراحل تکمیلی ۲ هزار دستگاه آن انجام شده و خودروها آماده حمل هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.