×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
آغاز رقابت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی پتروشیمی گچساران

مدیر عامل شرکت پتروشیمی گچساران در این باره گفت: بعد از برگزاری این آزمون‌ها در مرحله اول، برگزیدگان سه برابر ظرفیت برای مصاحبه تخصصی پذیرش می‌شوند.
مصطفی حیدریان با بیان اینکه این آزمون روزهای پنجشنه و جمعه صبح و عصر همزمان در ۵ شهر گچساران، یاسوج، تهران، شیراز و اهواز برگزار می‌شود، افزود: پس از انجام آزمون کتبی و مصاحبه ۲۲۲ نفر برای ۱۶ گروه شغلی در این مجتمع پتروشیمی استخدام می‌شوند.
وی اضافه کرد: امروز در نوبت صبح پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه آزمون رسته‌های شغلی ایمنی و آتش‌نشانی – بهره‌برداری سایت – تعمیرات برق – تعمیرات مکانیک برگزار شد و در نوبت عصر امروز نیز آزمون رسته‌های شغلی آزمایشگاه – بازرسی فنی – برنامه‌ریزی نگهداری و تعمیرات – بهداشت – حقوقی و پیمان‌ها – زنجیره تامین و فروش (بازرگانی) – سامانه‌ها و فناوری اطلاعات – مالی و حسابداری و منابع انسانی برگزار می‌شود. 
مدیر عامل شرکت پتروشیمی گچساران با بیان اینکه صبح جمعه ۲۹ بهمن ماه آزمون رسته‌های شغلی اپراتور سایت آتش‌نشان، آتش‌نشان راننده و تکنسین آزمایشگاه برگزار می‌شود، گفت: شرکت کنندگان پس از کسب موفقیت در آزمون‌های کتبی (عمومی و تخصصی)، مصاحبه تخصصی- رفتاری و اخذ نتایج معاینات پزشکی «طب کار» برای متقاضیان مشاغل ایمنی و آتش‌نشانی علاوه بر موارد ذکر شده، آمادگی جسمانی داوطلب نیز ارزیابی می‌شود.
گفتنی است،برگزیدگان این آزمون که به همت مدیریت سرمایه انسانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و توسط دانشگاه امیرکبیر در حال برگزاری است، بعد از مصاحبه تخصصی و رفتاری قبول شدگان برای شروع کارآموزی و کارورزی به شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی معرفی خواهند شد.
گفتنی است مجتمع پتروشیمی گچساران با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون تن اتیلن، سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.