×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
آغاز فعالیت نمایشگاه ها از خرداد ماه

تجارت گردان | آغاز فعالیت نمایشگاه ها از خرداد ماه

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بهمن حسین زاده رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت نمایشگاه‌‌های بین‌المللی کشور همسو با مسئولیت اجتماعی خود، نقاهتگاهی برای افرادی که از بیماری کرونا بهبود پیدا کرده‌اند راه اندازی کرده که به لطف خدا تا به این لحظه مورد استفاده قرار نگرفته است و امیدوار هستیم مورد استفاده هم قرار نگیرد.

او بیان کرد: مراکز نمایشگاهی سال قبل هم برای هموطنان سیل زده خدمات زیادی ارائه کردند و این موضوع را وظیفه و مسئولیت اجتماعی خود می‌دانند؛ با ورود ویروس کرونا به کشور برگزاری چندین نمایشگاه به تعویق افتاد و امیدوار هستیم که با رفع این مشکل مجددا شاهد برگزاری نمایشگاه‌ها باشیم.

حسین زاده تصریح کرد: تقویم نمایشگاهی ما طوری طراحی شده است که هیچ نمایشگاهی لغو نشود چرا که می‌دانیم برگزاری نمایشگاه‌ها نقش بسیاری در توسعه صادرات دارند. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده حداقل تا پایان ماه مبارک رمضان و دهه دوم خرداد هیچ یک از نمایشگاه‌ها برگزار نخواهد شد و بعد از آن با رعایت نکات بهداشتی نمایشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.