×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
آغاز محدودیت و ممنوعیت تردد تعطیلات از ساعت ۱۲ فردا

به گزارش تجارت گردان به نقل از  صدا و سیما سردار “سیدکمال هادیانفر” امروز در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، در ایام و اعیاد تعطیل تدبیری اندیشیده شد که اعمال محدودیت‌های ویژه انجام شود.
رئیس پلیس راهور با اشاره به اثربخشی اعمال محدودیت تردد در ایام عید فطر و کاهش آمار مبتلایان با کرونا افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه (۱۲ خرداد) تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه (۱۷ خرداد)، محدودیت‌های تردد در شهر‌های قرمز، نارنجی و زرد و منع تردد بین استان‌های سراسر کشور نیز اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه محدودیت تردد بین استان‌ها بدون رنگ‌بندی اعمال می‌شود و بین شهر‌های یک استان بلامانع است، تصریح کرد: در همین مقطع محدودیت تردد در شهر‌های زرد نیز انجام خواهد شد.
سردار هادیانفر خاطرنشان کرد: اکنون ۲۲۱ شهر زرد داریم همچنین اعمال محدودیت تردد و بین استانی با مبلغ جریمه ۵۰۰ هزار تومان توسط همکاران و دوربنی‌ها انجام می‌شود.
رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳ شهر قرمز و ۲۱۳ شهر نارنجی داریم، گفت: همکاران ما تا این لحظه بالغ بر ۸۰۰ هزار ساعت – نفر در حوزه منع تردد و در راستای مقابله با بیماری کرونا فعالیت کردند و تقریبا تمام استان‌ها و شهر‌ها مشمول طرح بودند.
وی تاکید کرد: مضاف بر محدودیت‌های موجود در شهر‌های قرمز، نارنجی، زرد و بین استانی، همچنان منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در تمام شهر‌های کشور جاری است و متخلفان ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.
سردار هادیانفر متذکر شد: در طرح جدید علاوه بر استقرار‌ها در نقاط مختلف، در دو هزار ۵۰۰ نقطه کشور استقرار خواهیم داشت، همکاران بنده برای تذکر و انصراف از سفر رانندگان، به صورت فیزیکی در جاده‌ها حضور خواهند یافت و همچنین دوربین‌های پلیس فعال هستند.
رئیس پلیس راهور ناجا یادآور شد: بعد از روز ۱۷ خرداد، همچنان استقرار و کنترل ما در شهر‌های قرمز و نارنجی ادامه‌دار خواهد بود.
سردار هادیانفر ضمن تشکر از هموطنان در راستای توجه به تذکرات مسئولان مبنی بر پرهیز از سفر، اظهار کرد: همکاران بنده در تمام شرایط جوی به صورت ۲۴ ساعته در دو هزار و ۵۰۰ نقطه انجام وظیفه می‌کنند تا بتوانیم در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و کمک به کادر درمان اقداماتمان را انجام دهیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.