آغاز محدودیت و ممنوعیت تردد تعطیلات از ساعت ۱۲ فردا

به گزارش تجارت گردان به نقل از  صدا و سیما سردار “سیدکمال هادیانفر” امروز در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، در ایام و اعیاد تعطیل تدبیری اندیشیده شد که اعمال محدودیت‌های ویژه انجام شود.
رئیس پلیس راهور با اشاره به اثربخشی اعمال محدودیت تردد در ایام عید فطر و کاهش آمار مبتلایان با کرونا افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه (۱۲ خرداد) تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه (۱۷ خرداد)، محدودیت‌های تردد در شهر‌های قرمز، نارنجی و زرد و منع تردد بین استان‌های سراسر کشور نیز اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه محدودیت تردد بین استان‌ها بدون رنگ‌بندی اعمال می‌شود و بین شهر‌های یک استان بلامانع است، تصریح کرد: در همین مقطع محدودیت تردد در شهر‌های زرد نیز انجام خواهد شد.
سردار هادیانفر خاطرنشان کرد: اکنون ۲۲۱ شهر زرد داریم همچنین اعمال محدودیت تردد و بین استانی با مبلغ جریمه ۵۰۰ هزار تومان توسط همکاران و دوربنی‌ها انجام می‌شود.
رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳ شهر قرمز و ۲۱۳ شهر نارنجی داریم، گفت: همکاران ما تا این لحظه بالغ بر ۸۰۰ هزار ساعت – نفر در حوزه منع تردد و در راستای مقابله با بیماری کرونا فعالیت کردند و تقریبا تمام استان‌ها و شهر‌ها مشمول طرح بودند.
وی تاکید کرد: مضاف بر محدودیت‌های موجود در شهر‌های قرمز، نارنجی، زرد و بین استانی، همچنان منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در تمام شهر‌های کشور جاری است و متخلفان ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.
سردار هادیانفر متذکر شد: در طرح جدید علاوه بر استقرار‌ها در نقاط مختلف، در دو هزار ۵۰۰ نقطه کشور استقرار خواهیم داشت، همکاران بنده برای تذکر و انصراف از سفر رانندگان، به صورت فیزیکی در جاده‌ها حضور خواهند یافت و همچنین دوربین‌های پلیس فعال هستند.
رئیس پلیس راهور ناجا یادآور شد: بعد از روز ۱۷ خرداد، همچنان استقرار و کنترل ما در شهر‌های قرمز و نارنجی ادامه‌دار خواهد بود.
سردار هادیانفر ضمن تشکر از هموطنان در راستای توجه به تذکرات مسئولان مبنی بر پرهیز از سفر، اظهار کرد: همکاران بنده در تمام شرایط جوی به صورت ۲۴ ساعته در دو هزار و ۵۰۰ نقطه انجام وظیفه می‌کنند تا بتوانیم در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و کمک به کادر درمان اقداماتمان را انجام دهیم.

فتحنایی

Recent Posts

برخورد بانک مرکزی با بانک‌های متخلف در رفع مسدودی چک‌های برگشتی

مدیر اداره نظارت بربانک‌ها و موسات اعتباری گفت: بانک مرکزی به استناد قانون با هیئت…

4 ساعت ago

اعطای «نشان فتح» به سردار حاجی‌زاده توسط رهبر انقلاب در پی عملیات درخشان «وعده صادق»

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا طی مراسمی به سردار حاجی‌‌‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه…

4 ساعت ago

توقف آهنگ رشد سرقت در کشور/ برخی خودروها ارابه مرگ هستند

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه افزایش سرقت در کشور کنترل شده و…

4 ساعت ago

پرداخت بیش از ۱۳۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه

بانک سپه در ۶ ماه نخست سال جاری مبلغ ۱۳۳ هزار و ۳۲۴ میلیارد و…

4 ساعت ago

پرداخت ۹۷۳۸ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی توسط بانک اقتصادنوین

بانک اقتصادنوین در نیمه نخست سال جاری ۵۱۶۴فقره تسهیلات قرض‌الحسنه حمایتی جمعا به مبلغ ۹۷۳۸میلیارد…

4 ساعت ago

رشد ۳۶۷ درصدی دارایی‌های صندوق پاداش اعتماد تمدن در نیمسال اول۱۴۰۳

صندوق سرمایه‌گذاری پاداش اعتماد تمدن در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳، رشدی معادل ۳۶۷ درصد در…

5 ساعت ago