×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
آغاز پروازهای هواپیمایی هما به هلند بعد از دوماه وقفه

تجارت گردان | آغاز پروازهای هواپیمایی هما به هلند بعد از دوماه وقفه

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، اسفند ماه سال گذشته بود که همه گیری ویروس کرونا در جهان، عامل اصلی محدودیت های پروازی ایران ایر به کشورهای اروپایی شد؛ از آن روز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در تلاش برای کسب مجوز تنها توانست پروازهایی به ایتالیا، اسپانیا و اتریش داشته باشد، امروز اما خبر داد که یک مقصد اروپایی جدید برای پرواز به اروپا را دریافت کرده است.

 روابط عمومی “هما”، درباره جزییات این پرواز نوشت: پرواز به هلند با کسب مجوز از وزارت بهداشت و سازمان هواپیمایی  کشوری و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، روزهای پنج‌شنبه هر هفته از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) به مقصد فرودگاه  آمستردام انجام می شود.

براساس مجوز صادر شده، شهروندان کشور هلند، دارندگان کارت اقامت، ویزای بلند مدت و افرادی که ویزای  (MVV)تایپ D دارند، شهروندان اتحادیه اروپا، انگلیس و سوئیس، دپیلمات‌ها، اعضای سازمان‌های بین‌المللی، سازمان‌های بشر دوستانه و پرسنل نظامی، دیپلمات‌هایی که از وزارت امور خارجه ایران نامه‌ای مبنی بر آغاز فعالیت در کشور هلند داشته باشند، کادر بهداشت و درمان، پرسنل بخش حمل ونقل کالا و کارگران مرزی، می توانند به هلند مسافرت کنند.

همچنین افرادی که به دلایل غیرمترقبه خانوادگی نیاز به سفر داشته باشند و بتوانند مستندات دلایل خود را ارائه کنند، افرادی که به دلایل فوریتی یا مسائل بشر دوستانه نیاز به سفر داشته باشند و بتوانند مستندات مربوطه را ارائه کنند؛مسافران تراتزیت که دارای بلیت تایید شده باشند در همان روز در مسیر دوم می‌توانند به هلند مسافرت کنند.

پروازهای برنامه‌ای “هما ” در ساعت ۸ و ۴۵ دقیقه روزهای پنج‌شنبه هر هفته از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) انجام و در ساعت ۱۲ به وقت محلی وارد فرودگاه آمستردام می‌شود. 

روابط عمومی هما توضیخ داد:این پرواز، همان روز در ساعت ۱۴ به وقت محلی فرودگاه آمستردام را ترک و در ساعت ۲۱ و ۵۵ دقیقه وارد فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) می‌شود.

هموطنان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۶۶۲۱۸۸۸ تماس گرفته و جهت تهیه بلیت به دفاتر “هما” در تهران و آمستردام مراجعه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.