×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
آغاز پنجمین جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک سینا در راستای قدردانی از نیت خیر سپرده گذاران و به منظور ایجاد زمینه های افزایش مشارکت عمومی در جهت گسترش سنت الهی قرض الحسنه، پنجمین جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز این بانک برگزار می شود.
در این جشنواره که حساب های افتتاح شده از ۱ مهرماه سال ۱۳۹۹ تا پایان شهریورماه سال ۱۴۰۰ را شامل می شود، جوایز ارزنده ای نیز به قید قرعه به برندگان اهدا خواهد شد.
جوایز پنجمین جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا شامل ۱۰ جایزه کمک هزینه خرید خودرو ایرانی ۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریالی، ۳۶ کمک هزینه تهیه جهیزیه ۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریالی، ۳۶ کمک هزینه خرید صنایع دستی ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریالی، ۵۳۶ سکه نیم بهار آزادی و ۱۴۰۳۶ جایزه ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریالی است.
تمامی هموطنان نیک اندیش و خیّر برای مشارکت در امر نیک قرض الحسنه و بهره مندی از جوایز جشنواره می توانند نسبت به افتتاح یا تکمیل موجودی حساب خود از هم اکنون تا ۳۱ شهریور ماه سال جاری اقدام نمایند.
حداقل مبلغ جهت افتتاح حساب ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال و به ازای هر ۵۰۰ هزار ریال در هر روز یک امتیاز محاسبه خواهد شد که با تکمیل و افزایش موجودی، مجموع امتیازات و شانس برنده شدن افزایش خواهد یافت.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق تماس با مرکز ۲۴ ساعته ارتباط مشتریان به شماره ۰۲۱۴۱۷۳۱، وبسایت بانک سینا به نشانی https://www.sinabank.ir و اینستاگرام با شناسه @sinabank_ir اقدام نمایید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.