×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌ تئاتر کودک و نوجوان

به گزارش تجارت گردان، دبیر بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: بلیت ۲۴ نمایش به صورت الکترونیکی از امروز ساعت ۱۲ ظهر در سایت “تیوال” پیش فروش می‌شود.

مجید قناد با بیان اینکه این جشنواره در همدان برگزار می شود، گفت: علاقه مندان می‌توانند به آدرس https://www.tiwall.com مراجعه و در بخش بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان – همدان برای خرید بلیت اقدام کنند.

 دبیر جشنواره افزود: با توجه به اینکه نمایش‌های متنوعی در بخش‌های خردسال، کودک، نوجوان و بین‌الملل در جشنواره حضور دارند، والدین در قسمت “مشاهده جدول” نمایش مناسب با گروه سنی فرزندان خود را انتخاب و سپس بلیت تهیه کنند.

قناد گفت: نمایش‌های بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در تالار فجر، سالن اصلی، پلاتو بوعلی و پلاتو عبادی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی‌سینا، سالن اصلی و پلاتو مجتمع شهید آوینی و تالار مهدیه شهر همدان به روی صحنه می‌رود.

دبیر این دوره جشنواره گفت: اجرای نمایش‌ها در نوبت صبح مخصوص دانش‌آموزان و رایگان است و بلیت‌فروشی تنها برای اجرای نمایش‌ها در دو سانس ۱۵ و ۱۷ و سی دقیقه انجام می‌شود.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ۱۶ تا ۲۱ آبان به دبیری مجید قناد و با شعار” کودک، طبیعت و تئاتر” در همدان برگزار می‌شود.

۵۲ نمایش ایرانی و خارجی در این رویداد هنری به روی صحنه می‌رود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.