×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
آقای مغرور در برزخ کلمبیا

به گزارش ایرنا؛ تیم ملی فوتبال کلمبیا با هدایت «کارلوس کی‌روش» بدترین دوران سال‌های اخیر خود را تجربه می‌کند. این تیم بامداد امروز در مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آمریکای جنوبی برابر اکوادور با شکست سنگین ۶ بر یک مواجه شد. این بیشترین اختلاف گل کلمبیا برای قبول یک شکست در تاریخ بود.
همچنین این تیم در بازی گذشته‌اش نیز در خانه خود مقابل اروگوئه با نتیجه سه بر صفر متحمل شکست شد تا بدترین باخت خانگی تاریخش را تجربه کند.
۲ باخت متوالی سنگین تیم مدعی کلمبیا موجب شده تا این تیم از چهار بازی در مرحله مقدماتی جام‌جهانی تنها چهار امتیاز اندوختده داشته و در جدول ۱۰ تیمی آمریکای جنوبی در رتبه عجیب هفتم باشد.
همین مساله انتقادها بر علیه مربی پرتغالی را افزایش داده و رسانه‌ها، هواداران و برخی از مسوولان فدراسیون فوتبال کلمبیا درپی برکناری مربی پرحاشیه خود هستند.
در این راستا «پاچو وِلز» خبرنگار مطرح Espn نوشت: یک مربی گیج، گروهی از بازیکنان سردرگم را به زمین می‌فرستد.
وی افزود: تفکرات کی‌روش ربطی به خصوصیات بازیکنان کلمبیا و فوتبال آمریکای جنوبی ندارد. این پیشرفت نیست که بخواهید به اجبار روشی بازی تیم را تغییر داده و ماهیت اصلی تیم را فراموش کنید. در نهایت باید گفت که کی‌روش مناسب تیم ملی فوتبال کلمبیا نیست.
همچنین جمعی از رسانه‌های کلمبیایی نیز معتقدند که کی‌روش به دلیل حضور اندک در این کشور، با بازیکنان، فرهنگ و شرایط کلمبیا آشنایی ندارد و تا شانس حضور در جام‌جهانی از دست نرفته باید برکنار شود.
کی‌روش پس از پایان همکاری‌اش با تیم ملی فوتبال ایران، هدایت کلمبیا را عهده‌دار شد و وعده‌های چون موفقیت در کوپاآمریکا و صعود به جام‌جهانی را داد. کلمبیا با هدایت او در کوپا آمریکای به توفیقی نرسید و اکنون در مسیر رسیدن به جام‌جهانی نیز با دشواری‌های زیادی مواجه شده است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.