×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش ایسنا، آلومینیوم در دیداری از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر سپاهان را متوقف کرد تا جایگاه شاگردان مورایس در صدر جدول لیگ برتر متزلزل شود. مهدی رحمتی و شاگردانش تا این‌ هفته از رقابت‌ها عملکرد قابل قبولی را مقابل مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر از خود به نمایش گذاشته‌اند.

مهدی رحمتی یقه مدعیان را می‌گیرد

عملکرد اراکی‌ها مورد رضایت هواداران این تیم بوده و رحمتی از شرایط تیمش راضی است. سرمربی آلومینیوم اراک توانسته تمام مدعیان اصلی قهرمانی را متوقف کند. سپاهان پس از ۶ پیروزی پیاپی در نهایت امتیاز از دست داد و عامل توقف آن‌ها کسی نبود به جز مهدی رحمتی! 

آلومینیوم، ایستگاه توقف مدعیان قهرمانی

آن‌ها در نیم فصل اول نیز توانستند سپاهان را متوقف کنند. آلومینیوم همچنین در دیدار هفته بیستم مقابل تراکتور، در دیدار هفته هجدهم مقابل پرسپولیس، در هفته سیزدهم مقابل گل گهر و در هفته دهم مقابل استقلال توانست حریف خود را متوقف کند.

آلومینیوم البته در هفته سوم مقابل پرسپولیس و در هفته پنجم مقابل تراکتور شکست خورد اما پس از این دو شکست توانست یقه همه تیم‌های مدعی لیگ را بگیرد و نشان دهد که به راحتی شکست نمی‌خورد. شاگردان رحمتی در خط دفاع نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و با ۱۰ گل خورده، پس از پرسپولیس و مس رفسنجان، سومین تیم از نظر دریافت کمترین گل خورده هستند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.