×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
آماده‌سازی نیروگاه‌ها برای گذر از پیک تابستان امسال

به گزارش تجارت گردان به نقل از وزارت نیرو، عبدالرسول پیشاهنگ در بازدید میدانی از روند آماده‌سازی واحدهای تولید برق و میزان پیشرفت این فعالیت‌ها در شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران بر تسریع و شتاب در آماده‌سازی و انجام فعالیت‌های پایانی تعمیراتی واحدهای تولید برق حرارتی تاکید کرد.

وی ادامه داد: لازم است با توجه به اینکه واحدهای حرارتی بنا به نیاز شبکه سراسری بیشترین سهم را در پایداری شبکه دارند که انجام پروژه‌های تعمیراتی با دقت و کیفیت بالا انجام پذیرد تا خللی در پایداری و تامین برق پایدار در روزهای گرم سال به وجود نیاید.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی برق حرارتی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های تعمیراتی پیشگیرانه واحدهای نیروگاهی باید با تمرکز بر کیفیت و استفاده از مواد و متریال باکیفیت ساخت داخل انجام پذیرد.

مسعود مرادی، مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران نیز در جریان این بازدید اظهار امیدواری کرد که با تلاش کارکنان این شرکت عملیات آماده‌سازی واحدهای نیروگاهی صنعت برق کشور تا روزهای پایانی اردیبهشت پایان یابد.

مرادی به انجام ۸۴ پروژه تخصصی در حوزه‌های ساخت قطعات، تعمیرات اساسی و تعمیر و بازسازی تجهیزات در راستای تولید مستمر برق نیروگاه‌ها و پایداری شبکه برق کشور اشاره کرد و افزود: در تلاشیم امسال نیز با تسریع در اجرای پروژه‌ها و برنامه‌ریزی دقیق‌تر، سهم خود را در بازار صنعت برق کشور ارتقا دهیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.