×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
آنر با ثبت نام‌های فلیپ، فولد و فلکس وارد بازی بزرگان می‌شود

Honor تا چند ماه پیش برند زیر مجموعه شرکت هواوی به حساب می‌آمد. اما تحریم‌هایی که آمریکا علیه هواوی وضع کرد، عرصه را برای این شرکت و برند زیرمجموعه‌اش تنگ کرد. در نتیجه هواوی تصمیم گرفت برای نجات برند زیرمجموعه خود آن را به نهاد دیگری واگذار کند.

در نتیجه استقلال آنر، این شرکت توانست تحریم‌های آمریکا علیه هواوی را دور بزند. این شرکت هفته گذشته حتی اولین سری از پرچمداران مستقل خود را با سرویس‌های موبایلی گوگل و چیپست‌های کوالکام رونمایی کرد.

حالا در گام بعدی به نظر می‌رسد که این شرکت در فکر ارائه گوشی‌های تاشو است. چرا که پتنت‌هایی با نام Magic Flip، Magic Fold و Magic Flex توسط آنر به ثبت رسیده است.

گوشی های تاشوی آنر چه زمانی معرفی می‌شوند؟

ثبت پتنت‌هایی با نام فلکس، فلیپ و فولد به این معنا نیست که  آنر قرار است سه گوشی تاشو در آینده نزدیک معرفی کند. حتی ممکن است در نهایت فقط یک مورد از آنها راه به دنیای واقعیت پیدا کند. با این حال، آنچه که مسلم است، اینست که آنر در حال ارزیابی گزینه‌های خود بری اخذ تصمیمات نهایی به نظر می‌رسد و قصد دارد که در آینده‌ای نه چندان دور وارد جمع بزرگانی شود که اعضایی زیادی تا امروز عضو آن نشده‌اند.

تجارت گردان | آنر با ثبت نام‌های فلیپ، فولد و فلکس وارد بازی بزرگان می‌شود

پتنتی که آنر به تازگی به ثبت رسانده شامل ۸ مدل دیگر می‌شود که از جمله آنها می‌توان به یک روتر، ایربادز، چندین تبلت (تاچ، تپ و پد)، سرویس‌های اشتراک گذاری (SHARE و DROP) و احتمالاً یک قلم (PEN) می‌شود. این نام‌های تجاری در حال حاضر فقط در چین به ثبت رسیده‌اند، اما می‌توان انتظار داشت که اکثر آنها راه خود را به بازار جهانی نیز باز کنند. چراکه یکی از اصلی‌ترین دلایل جدایی هواوی از آنر، فراهم شدن شرایط برای موفقیت برند کوچکتر در عرصه جهانی بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.