×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
آنر پلی ۵ با شارژ ۶۶ وات و پردازنده Dimensity 800U رونمایی شد

Honor Play5 دارای یک نمایشگر ۶٫۵۳ اینچی OLED با رزولوشن FHD+ است. درون حفره‌ای که بالای این نمایشگر به شکل قطره آب طراحی شده، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دستگاه جای دارد. این گوشی دارای چیپست Dimensity 800U مدیاتک بوده و از شارژر ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند.

۴ دوربین در قاب پشتی این گوشی در یک محفظه مربعی شکل جای گرفته‌اند. سنسور اصلی این دوربین‌ها ۶۴ مگاپیکسلی بوده که با یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی یکی برای تشخیص عمق و دیگری برای عکاسی ماکرو همراه شده است. آنر پلی ۵ با حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس است، در صورت انتخاب هر کدام، میزان حافظه رم ۸ گیگابایت خواهد بود.

ظرفین باتری این گوشی تنها ۳۸۰۰ میلی آمپرساعت است که این رقم این روزها برای گوشی‌های هوشمند کم به نظر می‌رسد. با این حال، شارژر ۶۶ وات آن می‌اواند ۰ تا ۱۰۰ ظرفیت باتری را تنها در مدت ۳۵ دقیقه شارژ کند. آنر پلی ۵ با رابط کاربری Magic UI 4.0 بر پایه اندروید ۱۰ و بدون سرویس‌های موبایلی گوگل رونمایی شده است. البته عدم ارائه GMS در گوشی‌های بازار چین یک موضوع کاملاً طبیعی است، اما باید دید که آیا گوشی در بازارهای دیگر نقاط جهان هم به این صورت عرضه خواهد شد یا خیر.

Honor Play5 در سه رنگ سفید، بنفش و مشکی راهی بازار شده است. نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایت آن ۳۲۶ دلار و نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایت آن ۳۵۸ دلار قیمت دارد. فروش این گوشی از ۲۶ می (۵ خرداد) آغاز خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.