×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
آنر پلی ۵T Pro با چیپست Helio G80 در سکوت خبری معرفی شد

مشخصات گوشی آنر پلی ۵T Pro

این گوشی دارای یک نمایشگر بزرگ ۶٫۶ اینچی Full HD+ است که طبق گفته آنر ۹۴٫۲ درصد از سطح جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. نرخ نوسازی این نمایشگر ۶۰ هرتز بوده و از آنجاییکه این گوشی اقتصادی به حساب می‌آید، نمی‌توان ایرادی به آن وارد دانست.

Honor Play 5T Pro از چیپست ۱۲ نانومتری Helio G80 مدیاتک بهره می‌برد. این تراشه با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی همراه شده است. آنر برای گوشی جدید خود یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژر ۲۲٫۵ واتدر نظر گرفته است. این شارژ می‌تواند در مدت ۳۰ دقیقه ۵۳ درصد از ظرفیت باتری دستگاه را شارژ کند.

آنر پلی ۵تی پرو دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق آن را همراهی می‌کند. سنسور دوربین اصلی این گوشی هم ۱۶ مگاپیکسلی است. از دیگر مشخصات برجسته این دستگاه می‌تواند به سنسور اثر انگشت در لبه کناری دستگاه، جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون، پشتیبانی از بلوتوث ۵٫۱، Wi-Fi 5، سیم‌کارت دوگانه با پشتیبانی از شبکه ۴G اشاره کرد. سیستم عامل این گوشی اندروید ۱۰ با رابط کاربری Magic UI 4.0 است.

Honor Play 5T Pro با قیمت ۲۳۲ دلار راهی بازار خواهد شد.

آماده برای جادوی جدید آنر – Magic 3

پنجشنبه آینده آنر تصمیم دارد از جدیدترین پرچمدار خود، مجیک ۳ رونمایی کند. پیش از این اعلام شده بود که این گوشی دارای تراشه اسنپدراگون ۸۸۸+ کوالکام است و نتایج بنچمارک لو رفته از آن هم این موضوع را تأیید می‌کند. آنر مجیک ۳ با SD888+ و ۸ گیگابایت رم با اندروید ۱۱ در Geekbench رویت شده است. شواهد از بنچمارک AnTuTu نیز نشان می‌دهد که این گوشی مجهز به ۱۲ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت UFS 3.1 و نمایشگر ۱۲۰ هرتز خواهد بود.

پرچمدار آنر در AnTuTu امتیاز ۷۴۹,۲۲۳ را کسب کرده است که این امتیاز پایین‌تر از امتیاز گوشی‌ها با نسخه معمولی اسنپدراگون ۸۸۸ است. البته این می‌تواند به دلیل آن باشد که نسخه مورد آزمایش هنوز نسخه نهایی دستگاه نیست. با این حال، تا زمانی که گوشی به صورت رسمی رونمایی نشده، نمی‌توان در خصوص مشخصات و بنچمارک‌های آن با قطعیت نظر داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.