×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | آپ همراه با فعالین بازار سرمایه و معرفی خدمت " سجام "

در این نشست حامد منصوری، مدیرعامل آپ دلیل اینکه سامانه سجام را در اپلیکیشن آپ راه‌اندازی کرده‌اند، توضیح داد و گفت: “اولین دلیل ما تسهیل احراز هویت برای مردم است. اکنون ۴۰ میلیون نفر آپ را دانلود کرده‌اند و ورود به این سامانه می‌تواند کار را برای عده‌ای راحت‌تر کند.”

وی در ادامه گفت امروزه شاید فعالان بازار بورس کمتر از چهار درصد جمعیت کشور را تشکیل دهند، ما می‌خواهیم این رقم را به ۲۰ درصد برسانیم. هدف دیگر ورود به سجام رقابت سالم‌تر و شفاف‌تر در بازار سرمایه است.

در ادامه این نشست خبری حسین فهیمی، مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) با اشاره به اینکه آپ با ایجاد ثبت نام و استعلام سجام در اپلیکیشن خود قدم اول برای ورورد به بازار سرمایه را برداشته، گفت: “اکنون حداقل زیرساخت در بازار سرمایه فراهم شده و شرکت‌ها و کسب‌وکارها در حوزه فناوری و فین‌تک می‌توانند خدمات جدیدی را با استفاده از تکنولوژی‌های جدید در این بازار تعریف کنند. به‌عبارتی از راه‌ بقای کسب‌وکارهایی که مبتنی بر تکنولوژی هستند این است که شرکت‌ها باید متناسب با ذائقه فعالان بازار سرمایه و میزان ورود به آنها خدمات جدیدی ارائه دهند.

تجارت گردان | آپ همراه با فعالین بازار سرمایه و معرفی خدمت " سجام "
تجارت گردان | آپ همراه با فعالین بازار سرمایه و معرفی خدمت " سجام "

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.