×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
آیا بازی ایران و انگلستان در سینما نمایش داده می‌شود؟

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، ۲۴ ساعت پیش از آغاز نخستین بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲، هنوز تکلیف پخش ۳ مسابقه کشورمان در سینماها مشخص نشده است.

شورای صنفی نمایش با وجود آن‌که از هفته‌ها قبل، پیگیر نمایش این ۳ مسابقه در سینماها بوده و حتی در این زمینه به توفیقات خوبی نیز دست یافته بود اما بروز اغتشاشات اخیر سبب شد تا مشکلات دیگری در مسیر این نمایش به وجود بیاید.

طبق اطلاعاتی که به دست خبرنگار ایرنا رسیده، پخش ۳ مسابقه تیم ملی فوتبال کشورمان، موافقان و مخالفانی دارد که هنوز، هیچ‌یک از طرفین موفق نشده‌اند تا نظر خود را به کرسی بنشانند به همین دلیل قطعیت در مورد اینکه آیا ۳ بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در سینماها نمایش داده می‌شود یا خیر، از عصر امروز تا ظهر فردا، رسانه‌ای می‌شود.

آیا بازی ایران و انگلستان در سینما نمایش داده می‌شود؟

پیگیری ایرنا نشان می‌دهد عده‌ای، از قطعیت این اکران سخن می‌گویند و عده دیگر نیز این قطعیت را نفی کرده و این امکان را تقریبا محال می‌دانند. با این حال باید تا ساعات دیگر منتظر ماند تا تصمیم‌گیری نهایی در مورد این مساله، رسانه‌ای شود.

این عدم‌قطعیت در شرایطی رخ داده که تا ۲ هفته پیش، نمایش ۳ بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی قطعی شده بود و شورای صنفی نمایش در پی آن بود که حتی مجوز نمایش بازی‌های مهم این رقابت‌ها را نیز دریافت کند تا سودآوری بیشتری برای سینماداران رخ دهد.

التهابات روزهای اخیر، بزرگ‌ترین مانعی شده که روند این تصمیم‌گیری را با اما و اگرهای بسیاری مواجه کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.