×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ابراهیموویچ: شما نمی‌توانید «زلاتان» را رام کنید

به گزارش ایرنا، «زلاتان ابراهیموویچ»  با سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا در مورد ادامه درخشش خود در سری‌آ به گفت و گو پرداخت. او در پاسخ به این پرسش که شیر رام‌شدنی نیست یا زلاتان، عنوان داشت: ۱۰۰ درصد زلاتان. شما می‌توانید یک شیر را رام کنید اما زلاتان را نه چرا که او حیوانی متفاوت است.  

وی ادامه داد: «بنجامین باتن» یک داستان خیالی بود اما من واقعی هستم و حتی این کار را بهتر انجام می‌دهم.  من نمونه واقعی آن فیلم هستم.

ابراهیموویچ تصریح کرد: ۳۹ ساله هستم و با کارهایی که در گذشته انجام دادم دیگر هیچ تعهدی برای تلاش اضافی ندارم اما با این حال هنوز هم اشتیاق زیادی برای کار کردن دارم. هرگز راضی نیستم و همیشه بیشتر می‌خواهم.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان زیادی نمی‌بینم که همسن من باشند و بتوانند مثل من کار کنند. وقتی که یک بازیکن پا به ۳۰ سالگی می‌گذارد، افت می‌کند اما من از ۳۰ سالگی به بعد عملکرد بهتری داشتم.

زلاتان افزود: از ورزشکاران آمریکا می‌شنوم که برای حفظ فرم بدن خود یک میلیون دلار خرج می‌کنند اما من ۳۹ سال سن دارم و بدون هزینه کردن در بالاترین سطح فعالیت می‌کنم.  راز این نیست که شما چقدر خرج می‌کنید بلکه راز این کار در ذهن شماست. باید ببینید چقدر می‌خواهید و حاضرید برای رسیدن به هدف چه فداکاری داشته باشید. ذهنیت هیچ هزینه‌ای ندارد.  

مهاجم سوئدی آث‌میلان تصریح کرد: دوست دارم مغز زلاتان را در جسمی ۲۵ ساله داشته باشم.  در مقایسه با جوانی زودتر خسته می‌شوم و زیاد می‌خوابم تا ریکاوری بهتری داشته و شاداب‌تر باشم. تا زمانی که فکر کنم می‌توانم عملکرد خوبی داشته باشم، به بازی کردن ادامه می‌دهم.

تجارت گردان | ابراهیموویچ: شما نمی‌توانید «زلاتان» را رام کنید

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.