×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ابلاغ افزایش ۲۰ درصدی حقوق به دستگاه‌های اجرایی

به گزارش تجارت گردان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، میثم لطیفی، امروز چهارشنبه در حیاط دولت، اظهار داشت: افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری که بیش از ۵.۵ میلیون تن هستند، دیروز به کارگزینی‌ دستگاه‌های اجرایی، ابلاغ شد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تصریح کرد: افزایش حقوق در سال جدید، به حقوق فروردین کارمندان می‌رسد، اما اگر دستگاهی جا ماند و نتوانست احکام جدید را صادر کند، مابه‌التفاوت در ماه‌های بعد پرداخت می‌شود.

لطیفی، همچنین درباره برگزاری آزمون‌های استخدامی دولت، گفت: فعلاً آزمون کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش را برای ۱۹ هزار تن در نظر داریم که در هفته‌های پیش‌ رو برگزار می‌شود.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اظهار داشت: آزمون ایثارگران را نیز پیش‌ رو داریم که از سال گذشته باقی مانده بود و امیدواریم امسال برگزار شود.
لطیفی تصریح کرد: در سال جدید بنا داریم در آزمون‌های استخدامی، یکپارچه عمل کنیم. قرار است که برآوردی با توجه به بودجه داشته باشیم؛ در نشست فوق‌العاده دولت نیز به این نکته توجه شد که حتماً ظرفیت‌های جذب امسال باید در نظام بودجه‌ریزی دستگاه‌های دولتی در نظر گرفته شود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در پایان، گفت: بنا داریم آزمون یکپارچه‌ای در تابستان طراحی کنیم که دستگاه‌های اجرایی باید درخواست‌های خود را اعلام کنند، تأمین بودجه انجام شود و ما بررسی‌های خود را نهایی کنیم تا آزمون دوازدهم استخدامی برگزار شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.