×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اتحادیه از معرفی محتکران لیمو ترش سر باز می‌زند/ آغاز توزیع مرکبات کشف شده در تهران از امروز

تجارت گردان | اتحادیه از معرفی محتکران لیمو ترش سر باز می‌زند/ آغاز توزیع مرکبات کشف شده در تهران از امروز

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از  ایلنا؛ سید یاسر رایگانی امروز در یکی از برنامه‌های صدا و سیما درباره آخرین وضعیت برخورد با محتکران لیمو ترش که موجب افزایش قیمت بی‌سابقه این میوه در بازار شده است توضیحاتی را ارائه داد.

وی گفت: هر چند اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار با پذیرفتن هزینه‌های آن اقدام به انتشار خبر احتکار لیموترش توسط ۵ نفر کرده، اما تا این لحظه اسامی آن‌ها  به ما اعلام نکرده‌ است.

رایگانی با تاکید بر اینکه بر اساس قانون برای هر ادعای باید مستندات ارائه شود، افزود: اینکه عنوان می‌شود بدون اجازه قوه قضاییه اتحادیه نمی‌توانند اسامی را به ما بدهند قابل قبول نیست چراکه طبق قانون این موضوع ارتباط کاری با قوه قضاییه ندارد اتحادیه موظف است متخلفان را به ما معرفی کند.

وی یادآور شد: در نامه‌ای که اتحادیه بارفروشان میوه در تاریخ ۲۱ فروردین به اطلاعات سپاه نوشته نیز اسامی محتکران گفته نشده است و تنها اشاره شده که در ماه‌های آبان و بهمن سال گذشته احتکارهایی صورت گرفته است.

به گفته رایگانی؛ نظارت و رصد سازمان تعزیرات بر سطح خرده فروشی‌ها وجود دارد، اما این نظارت اثرگذار نیست تا زمانی که سر منشاء تخلفات مشخص و جلوی آن گرفته شود.

سخنگوی سازمان تعزیرات با اشارخه به کشف ۱۲۰۰ تن لیمو ترش احتکار شده در شهرستان جهرم، اظهار کرد: بنا به دستور مراجع ذی‌صلاح محصولات کشف شده به صورت مستقیم در میادین میوه و تره بار کلان‌شهرهای کشور توزیع شود.

رایگانی از آغاز توزیع محصولات کشف شده در کلان‌شهر تهران از امروز خبر داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.