×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تجارت گردان | اتصال حدود ۱۰۰۰ روستا دیگر به شبکه ایرانسل تا ۲ ماه آینده

بیژن عباسی آرند امروز در سیزدهمین سالروز راه‌اندازی شبکه تلفنی ایرانسل با بیان اینکه چشم‌انداز ما پیشرو بودن در ارائه دنیایی از خدمات دیجیتالی جدید و جسورانه به مشتریان است، اظهار کرد: ما در این راه ماموریت داریم به افق زندگی مشتریان خود روشنایی بیشتری ببخشیم.

وی ادامه داد: اهداف راهبردی ما در این جهت خلق مدیریت ارزش‌آفرینی برای ذینفعان، خلق تجربه متفاوت برای مشتریان، مدیریت رشد پایدار، تحول مدل عملیاتی و نوآوری و تجارب موفق است.

عباسی آرند درباره چگونگی شکل‌گیری اپراتور دیجیتال اظهار کرد: ما برای رسیدن به این مهم سیر تحولی از مکالمه، اینترنت و امور مشترکان، محصولات سازمانی و فروش عمده، دستاوردها و مسئولیت‌های اجتماعی را پشت‌سر گذاشته‌ایم.

وی اضافه کرد: در توسعه کسب و کار دیجیتال، مدیریت رسانه‌های دیجیتال و تبلیغات موبایلی، سرگرمی، بیمه و کودکان و نوجوانان را مورد توجه قرار داده‌ایم. همچنین در حوزه فناوریهای مالی و سرمایه‌گذاری به حمل و نقل، مالی و پیامرسان‌ها توجه داشته‌ایم.

عباسی آرند سهم سهم ایرانسل از بازار اپراتور موبایلی را ۴۳ درصد عنوان کرد و افزود: از زمان صدور پروانه اینترنتی تا به امروز ایرانسل بیش از ۲۰ هزار نفر را تحت پوشش شبکه نسل دوم همراه، بیش از ۲۲ هزار نفر را تحت پوشش شبکه نسل سوم، بیش از ۲۰ هزار نفر را تحت پوشش شبکه نسل چهارم و ۳۶۰۰ نفر را تحت فروش شبکه ۴.۵ ثابت قرار داده است.

به گفته وی در حال حاضر ایرانسل بیش از نیم میلیون مشتری خود را تحت پوشش اینترنت ثابت قرار داده است و ۶۵۲ شهر از نسل ۴.۵ این اپراتور برخوردار هستند.

مدیرعامل ایرانسل از اتصال ۱۰۰۰ روستای دیگر به شبکه تحت پوشش ایرانسل خبر داد و گفت: روستاهای تحت پوشش از طریق الحاق کوه نور به ایرانسل متصل خواهند شد.

وی تعداد روستاهای برخوردار از شبکه ۲G را ۱۲۸۷ روستا، شبکه ۳G را ۱۹۷۵ روستا و شبکه ۴G را ۱۰۰۷ روستا عنوان کرد.

عباسی آرند درباره روستاهای تحت پوشش رومینگ گفت: روستاهای تحت پوشش از طریق رومینگ با های‌وب ۴۷۸۹ روستا با جمعیتی بیش از ۹۶۶ هزار نفر هستند.

وی در ادامه سخنان خود درباره زیرساخت‌های ارتباطی بین‌المللی رومینگ این اپراتور گفت: ایرانسل به منظور سهولت در دسترسی به خدمات ارتباطی مشترکان خود در سفرهای داخلی و خارجی اقدام به ارائه خدمات رومینگ به سایر اپراتورها و اخذ این خدمات کرده است.

عباسی آرند افزود: در حال حاضر ارائه خدمات رومینگ ایرانسل در ۱۴۴ کشور انجام می‌شود و قرارداد ارائه خدمات رومینگ را با ۳۲۲ اپراتور داریم.

مدیرعامل ایرانسل از ارائه رومینگ دیتا برای اولین بار توسط این اپراتور خبر داد و گفت: همچنین برای اولین بار رومینگ ۴G نیز ارائه می‌شود ضمن اینکه معرفی سیم‌کارت‌های اعتباری نیز برای اولین بار انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به ایام اربعین اظهار کرد: در ایام اربعین زائران از خدمات ویژه رومینگ برخوردار شدند به نحوی که ۱.۷ میلیون نفر از این خدمات استفاده کردند که نسبت به سال گذشته رشد ۷۸ درصدی داشته است.

عباسی آرند ادامه داد: در این ایام همچنین میزان دقیقه مکالمه توسط اپراتور ایرانسل رشد ۵۰ درصدی پیامک‌ها و مصرف دیتا رشد ۵۶ درصدی داشته است.

مدیرعامل ایرانسل با تاکید بر اینکه به دنبال تبدیل ایرانسل به عنوان اپراتور دیجیتال هستیم، اظهار کرد: راه‌اندازی شبکه جامعه دیجیتالی سروش با قابلیت‌های نوین و ایجاد تجربه‌های منحصر به فرد برای شبکه‌های نمایندگی سروش و مشتریان و همچنین یکپارچه‌سازی کانال‌های سروش از قدم‌هایی است که برای رسیدن به اپراتور دیجیتالی برداشته‌ایم.

عباسی آرند افزود: از دیگر اقدامات در این زمینه ارائه خدمات پس از فروش دیجیتال است که برای این امر بیش از ۵۳۳ کارشناس تمام‌وقت به صورت ۲۴ ساعته در شبانه روز در هفت روز هفته پاسخگوی مشترکان هستند. علاوه بر آن سیستم پاسخگوی خودکار، پاسخگوی VIP ویژه مشتریان شرکتی و کانال‌های پاسخگوی دیگر راه‌اندازی شده‌اند.

وی درصد افزایش گفت‌وگوی آنلاین به نسبت تماس‌ها از طریق تمامی درگاه‌های این اپراتور را ۴۰ درصد عنوان کرد که نسبت به سال گذشته افزایش ۲۰ درصدی داشته است.

مدیرعامل ایرانسل با اشاره به استقبال بالای مردم از اپلیکیشن ایرانسل من اظهار کرد: از طریق این اپلیکیشن خرید آسان بسته‌ها، مشاهده فهرست سرویس‌ها، تبدیل سیم‌کارت ۳G به ۴G و ارائه نسخه وب اپلیکیشن پیشرفته و همچنین مدیریت حساب چندکاربره برای مشتریان ما مهیا شده است.

عبارسی آرند تعداد دانلود اپلیکیشن ایرانسل من را ۲۷ میلیون مورد ذکر کرد که رقمی کم‌نظیر است.

وی ایجاد شهر هوشمند در بیش از ۲۰ مرکز استان، ایجاد بیش از ۲۰۰۰ شغل مستقیم در تهران و بیش از ۵۷ شغل غیرمستقیم در زنجیره ارزش صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات را از دیگر اقدامات ایرانسل عنوان کرد.

مدیرعامل ایرانسل در پایان سخنان خود میزان درآمد دولت از ایرانسل را با پرداخت مستقیم ۳۲۱ هزار میلیارد ریال و جمع درآمد مستقیم و غیرمستقیم دولت از ایرانسل را طی ۱۳ سال گذشته از زمان آغاز به کار این اپراتور تاکنون ۴۲۰ هزار میلیارد ریال عنوان کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.