×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اجازه نمی‌دهیم صادرکنندگان گرفتار مشکلات شوند

تجارت گردان | اجازه نمی‌دهیم صادرکنندگان گرفتار مشکلات شوند

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت؛ وزیر صمت در جلسه قرارگاه رونق تولید با تاکید بر رصد روزانه برنامه‌های صادراتی گفت: اجازه نمی‌دهیم صادرکنندگان با مشکل مواجه شوند و سازمان توسعه تجارت موظف است مشکلات را حل و فصل کند.
آقای رضا رحمانی افزود: مشکلات اقتصادی کشور فقط به تحریم‌ها مربوط نیست، به ساختار اقتصادی کشور باز می‌گردد.
وی با بیان اینکه باید از فرصت به وجود آمده بر اثر تحریم‌ها استفاده بهینه شود، تصریح کرد: باید صادرات به کشور‌های هدف صادراتی به خصوص ۱۵ کشور همسایه جدی گرفته شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سازمان توسعه تجارت، باید هر روز مسایل صادراتی را رصد کند و اجازه ندهد که صادرکنندگان مشکلی داشته باشند.
رحمانی در بخش دیگری از این جلسه در خصوص تنظیم بازار شب عید و تأمین مایحتاج مردم در ایام پایانی سال افزود: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و همچنین معاونت بازرگانی داخلی وزارتخانه باید برای تنظیم بازار ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان برنامه ریزی دقیقی داشته باشند.
وی گفت: باید به کنترل بازار توجه بیشتری شود و اجازه کمبود کالا و مایحتاج مردم داده نشود.
در ساخت داخل به رقم یک و نیم میلیارد دلار تا پایان سال می‌رسیم
وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در خصوص برنامه‌های ساخت داخل، افزود: ان شاءالله ساخت داخل تا پایان سال به رقم یک و نیم میلیارد دلار می‌رسد و اعضای قرارگاه رونق تولید نیز در این حوزه کمک و برنامه‌ها را به صورت جدی پیگیری کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.