×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
اجباری شدن استفاده از رمز دوم پویا در بانک ملت از ۱۵ بهمن ۹۸

تجارت گردان | اجباری شدن استفاده از رمز دوم پویا در بانک ملت از ۱۵ بهمن ۹۸

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از  روابط عمومی بانک ملت، دارندگان کارت های این بانک می توانند در مجموع تا سقف یک میلیون ریال در روز همچنان با استفاده از رمز دوم ایستا (رمز عبور فعلی) نسبت به انجام تراکنش های بدون حضور کارت اقدام کنند.
بر اساس این گزارش، با هدف رفاه حال مشتریان بانک ملت، رمز دوم پویای تمامی کارت های دارای رمز دوم به صورت سیستمی از امروز ۱۵ بهمن ماه سال جاری فعال خواهد شد، به نحوی که مشتریان بانک از ابتدای امروز قادر خواهند بود تمامی تراکنش‌های بدون حضور کارت ( نظیر خرید اینترنتی، کارت به کارت، خرید شارژ و پرداخت قبوض) را با استفاده از سامانه هریم یا استفاده از سرشماره ۳۰۰۰۳۳۰۳ از طریق پیامک دریافت کنند.
در عین حال، دارندگان کارت بانک ملت برای بهره مندی از خدمات سامانه رمزنگار(اپلیکیشن) کماکان باید به پایانه های خودپرداز، پایانه های بانکی غیرنقد، سامانه همراه بانک یا بانکداری اینترنتی مراجعه و نسبت به فعال سازی آن اقدام کنند.
فعال سازی خودکار رمز پویا برای کارت های دارای رمز دوم، صرفاً جهت استفاده از خدمات سامانه هریم و رمز نگار پیامکی است و مشتری برای استفاده از اپلیکیشن رمز نگار ملت باید راساً اقدام کند.
بر این اساس، مشتریانی که قبلاً رمز دوم پویای خود را فعال کرده اند می‌توانند با مراجعه به خودپردازها و پایانه های بانکی غیرنقد بانک ملت رمز دوم ایستای خود را برای انجام تراکنش های کمتر از یک میلیون ریال فعال کنند. در این صورت این دسته از مشتریان قادر خواهند بود برای تراکنش های فوق به جای رمز پویا از رمز ایستا نیز استفاده کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.