×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
اجتماع بزرگ مردم در برائت از آشوب و ناامنی

تجارت گردان | اجتماع بزرگ مردم در برائت از آشوب و ناامنی

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از شبکه خبر، در حالی که قرار بود اجتماع بزرگ مردم تهران در ابراز بیزاری از آشوب و ناامنی از ساعت ۱۴:۳۰ در میدان انقلاب صورت گیرد، قشرهای مختلف از ساعت ها قبل از آغاز مراسم، با حضور در میدان انقلاب، جلوه دیگری از هوشمندی، اقتدار، وفاداری و بصیرت را به نمایش گذاشتند و برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب افزودند.

مردم در این تظاهرات ضمن اعلام حمایت خود از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، خواستار مجازات اخلالگران در امنیت کشور شدند و همزمان، توجه مسئولان به مطالبات بحق مردم مبنی بر نظارت بر بازار و جلوگیری از تورم و گرانی مضاعف را خواستار شدند.

اجتماع بزرگ مردم در برائت از آشوب و ناامنی

 یگان ها و نفرات این ارتش مردمی، همچنان به سان رودهای خروشان، از مسیرهای منتهی به میدان انقلاب در حرکتند و لحظه به لحظه به شمار حاضرین در میدان افزوده می شود. 

اجتماع بزرگ مردم در برائت از آشوب و ناامنی

مردمی که ساعت‌ها قبل از زمان تعیین شده، برائت از آشوبگری و دل سپردن به معاندان را آغاز کرده بودند، با سردادن شعارها و در دست داشتن پلاکاردهایی ضمن حمایت از اقتدار و امنیت کشور، تلاش مضاعف مسئولان در حل مشکلات کشور را خواستار شدند.
“لبیک یا خامنه‌ای”، “این همه لشگر آمده، به عشق رهبر آمده” و “مرگ بر آمریکا” شعارهای اصلی مردم در این مراسم است. در ادامه این مراسم، قطعنامه تجمع بزرگ مردمی در لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و حمایت از اقتدار و امنیت کشور قرائت شد که با تکبیر مردم همراه بود.در بخشی از این قطعنامه، آمده است: دفاع حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از مصوبه سران قوا در موضوع مدیریت سوخت را که در واقع حمایت هوشیارانه از کیان نظام و کلیت قوای سه‌گانه کشور، که دو قوه آن برگرفته از رأی ملت می‌باشد دانسته و به‌عنوان مطالبه جدّی ملت، بررسی چرایی بی‌تدبیری در شیوه و زمان اجرای مصوبه و ضرورت ریشه‌یابی و شناسایی عناصر دخیل در این اقدام و پاسخگویی منطقی مسئولین را خواهانیم.

اجتماع بزرگ مردم در برائت از آشوب و ناامنی

سردار سرلشگر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنان خود، این حضور باشکوه را تیرخلاص بر پیکره نیمه جان فتنه توصیف کرد و گفت: آفرین به ملت شریف ایران که واژه شرف را در زمین معنی کرده است.

* کوری و کری ناگهانی معاندان؛ نخستین اثر خروش مردم

شبکه های الجزیره، المیادین، روسیاالیوم و الاتجاه به صورت مستقیم، تظاهرات میلیونی مردم تهران در محکومیت فتنه گران را پوشش دادند، اما شبکه های وابسته به دولت های ضدمردمی امریکا، انگلیس، آل سعود و سایر حامیان رژیم صهیونیستی که پیش از این با ادعای رفتار حرفه ای و اینترنشنال! کوچکترین حادثه یا شایعه دلخواهشان درباره ایران را پوشش می دادند، از صبح امروز وارد دوره سکوت شده اند و حاضر به دیدن چهره باشکوه مردم میدان انقلاب نیستند.

به نظر می رسد بی بی سی فارسی، ایران اینترنشنال، من و تو و صدای آمریکا و شبکه های سعودی العربیه و الحدث که تا دیروز دعوت مایک پمپئو، وزیر خارجه امریکا از مردم ایران! برای ارسال تصاویر آشوبگری ها را تکرار می کردند، دیگر تمایلی به دریافت تصاویر از ایران ندارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.