×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اجرای طرح آب شیرین کن در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان شتاب بیشتری گرفته و جای تقدیر دارد/اولویت اول این آب شیرین کن بعد از تامین آب صنایع مستقر در منطقه ویژه،بایدآب شرب شهرستان پارسیان باشد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان پارسیان، در این بازدید با اشاره به اینکه “خط محرم” توانسته آب برخی مناطق شهرستان را تأمین کند بیان داشت:اما هنوز تأمین آب در برخی مناطق شهرستان دغدغه ماست لذا امیدواریم با تکمیل طرح احداث آب شیرین کن منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر که الحق و الانصاف اخیرا شتاب بیشتری گرفته و جای تقدیر و تشکر هم دارد،مشکل آب شهرستان به طور کامل حل شود و ما دیگر در این شهرستان دغدغه تأمین آب را نداشته باشیم.

وی تاکید کرد:اولویت اول این آب شیرین کن بعد از تامین آب صنایع مستقر در منطقه ویژه،باید آب شرب شهرستان پارسیان باشد چرا که اهتمام به مسئولیتهای اجتماعی و کمک به حل مشکلات مردم ساکن در این منطقه است تا اثر اجرای طرح های توسعه ای و عمرانی را در زندگی‌ خود بهتر احساس کنند.

در ادامه دکتر علامه،مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان،ضمن تقدیر و تشکر از سرمایه گذاران و پیمانکار این پروژه عظیم،با اشاره به اینکه اجرای طرح آب شیرین کن در سال جاری بسیار سرعت گرفته و پیشرفت فیزیکی خوبی داشته بیان داشت:تکمیل این طرح از دغدغه تأمین آب آشامیدنی مردم شهرستان پارسیان می‌کاهد که این موضوع را با سرمایه‌گذار مطرح کرده و به توافق رسیده ایم.

وی افزود: ابتدا قرار بود بخشی از آب این آب شیرین کن به منطقه لامرد برود که با توجه به این دغدغه بحق شما فرماندار ساعی و مردم‌ خوب شهرستان پارسیان، مسیر عبور خط انتقال آب تغییر داده شد و خط انتقال پس از خروج از این منطقه به سمت شرق شهرستان رفته و به همه شهرها و روستاها آبرسانی می‌کند و سپس از این شهرستان خارج شود.

مدیرعامل منطقه ویژه صنایع انرژی بَر پارسیان تصریح کرد: سرمایه‌گذار برای این منظور نقشه برداری مسیر لوله گذاری را هم انجام داده است و آب براساس اعلام نیاز امور آب استان و آب منطقه‌ای هرمزگان به شهرها و روستاهای پارسیان اختصاص داده می‌شود.

وی یادآور شد: حجم شیرین سازی آب در مرحله اول اجرای این طرح ۱۰۰ هزار متر مکعب در روز است که با افزایش تقاضا و مصرف در مراحل بعدی افزایش خواهد داشت.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در پایان ابراز امیدواری کرد این آب شیرین کن در اوایل سال ۱۴۰۵ آماده بهره‌برداری و استفاده شود که قطعا با احداث آن روح تازه ای به کالبد منطقه ویژه و سرمایه‌گذاران ایجاد خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.