×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
اجرای طرح ترافیک اثری بر میزان ابتلا به کرونا ندارد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، دکتر علیرضا زالی در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما درباره نتایج تعلیق حدود سه هفته‌ای طرح ترافیک در تهران افزود: کاری پژوهشی میان شهرداری تهران و معاونت‌های بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و استانداری صورت گرفت و مشخص شد که اجرا شدن یا نشدن طرح ترافیک آثار چندانی بر میزان ابتلا و بستری ندارد.
وی گفت: دو عامل به شدت در این موضوع تأثیر دارد که یکی کاهش ظرفیت کارکنان ادارات و استفاده از ظرفیت دورکاری بود که هم روی ترافیک و هم در کاهش مبتلایان و مراجعات اثر مثبتی دارد و عامل دوم استفاده مستمر و بیشتر مردم از ماسک است.
دکتر زالی افزود: هدف ما از بحث طرح ترافیک مدیریت تولید سفر در تهران بود که بررسی سه هفته‌ای نشان می‌دهد که تعلیق طرح ترافیک، تغییر چندانی در الگوی استفاده از حمل و نقل عمومی ایجاد نکرد بنابر این با توجه به این که ستاد ملی کرونا هم این تصمیم را موکول کرده بود که پس از گذشته سه هفته کاهش جدی در تعداد سفر‌ها داشته باشیم، اما چون محقق نشد بنابر این طرح ترافیک از این پس اجرا می‌شود و فعلاً تعلیق نخواهد شد.
رئیس ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا کلانشهر تهران درباره دورکاری کارکنان دولت هم گفت: فعلاً این طرح ادامه خواهد داشت و یک سوم ظرفیت ادارات می‌توانند در روز از طریق دورکاری به مأموریت خود بپردازند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.