×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اجرای طرح ترافیک پایتخت در هاله‌ای از ابهام

تجارت گردان | اجرای طرح ترافیک پایتخت در هاله‌ای از ابهام

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از صدا و سیما؛ سردار هادیانفر در بازدید از مرکز ترافیک پلیس راهور گفت: در جلسه ستاد مقابله با کرونا مصوب شد شورای ترافیک شهر به ریاست شهردار درخصوص اجرای طرح ترافیک تصمیم گیری کند، اما تا این لحظه وحدت رویه‌ای وجود ندارد و وزیر بهداشت موافق اجرای طرح نیست و ما هم منتظریم تا ببینیم نتیجه چه می‌شود.
وی اضافه کرد: اجرا نشدن طرح ترافیک تا ۷۰ درصد ناهمگونی در بافت مرکزی شهر ایجاد کرده و این روند موجب آلودگی هوای شهر می‌شود که به نظر ما باید اصلاح شود.
سردار هادیانفر ادامه داد: پیشنهاد ما این بود که طرح از ۸ صبح تا ۱۸ اجرایی شود و هرکس کار ضروری دارد قبل از ساعت ۸ صبح وارد طرح ترافیک شود و تا ساعت ۱۴ هم هیچ محدودیتی برای خروج نداشته باشد، اما هنوز تصمیم قطعی در این خصوص اتخاذ نشده است و باید منتظر ماند تا دید نتیجه نهایی چه می‌شود.

 تغییر نامحسوس حجم سفرها در مقایسه با مدت مشابه پارسال 

سردار هادیان فر در بازدید از مرکز ترافیک پلیس راهور و در جمع خبرنگاران گفت: حجم مسافرت ها در ایام تعطیلات خرداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، تنها ۱۴ درصد کاهش داشته که این نشان می دهد مردم با توجه به شرایط کرونایی، همکاری لازم را در مدیریت سفرها نداشته اند.وی تاکید کرد: در حال حاضر در محور‌های مواصلاتی مختلف کشور، ترافیک پرحجمی وجود دارد و همکاران بنده در تلاش هستند تا به بهترین نحو ممکن، این حجم ترافیک را کنترل کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.