×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
اجرای طرح تسهیم شادی با مدیریت هزینه های تبلیغاتی

تجارت گردان | اجرای طرح تسهیم شادی با مدیریت هزینه های تبلیغاتی

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی پست بانک، بهزاد شیری با اعلام این خبر تصریح کرد: اجرای این طرح در ایام پایانی سال جاری درمناطق محروم و کم برخوردار و آسیب دیده از بلایای طبیعی اخیر(سیل و زلزله) در استان های آذربایجان شرقی و غربی، فارس،سیستان و بلوچستان، خوزستان، لرستان، کرمانشاه، هرمزگان، گلستان، کرمان، ایلام، اصفهان و کردستان آغاز شده و تا عید نوروزادامه می یابد. 

وی ادامه داد: براساس این طرح بخشی از بودجه اداره کل روابط عمومی بانک از محل صرفه جویی هزینه های جاری و مدیریت تبلیغاتغیرضرور نظیر خرید و چاپ سررسید و تقویم برای خرید کفش از واحدهای تولیدی  ایرانی که دچار کمبود نقدینگی و مشکل در فروشمحصولات هستند تخصیص داده شده است. 

شیری افزود: در همین راستا هماهنگی های لازم با  تولیدکنندگان کفش انجام و برخی از آنها که در استان های مذکور با مشکل فروش ومنابع مالی مواجه شده و یا از این بانک تسهیلات دریافت نموده اند به عنوان تولیدکنندگان هدف تعیین شده و مقرر گردیده است که اعتبارتخصیص یافته به این موضوع برای خرید کفش از این تولید کنندگان اختصاص یابد.  

مدیرعامل پست بانک ایران گفت: این امر خداپسندانه و نوع دوستانه با هماهنگی سازمان ها و نهادهای مردم نهاد( شوراها، دهیاری هاو ……) در استان های تعیین شده اجرا و کفش های تولیدشده دراختیار نیازمندان و اقشار آسیب پذیر و کم درآمد مناطق محروم در ایناستان ها قرار می گیرد.  

وی درپایان تصریح کرد: پست بانک ایران به عنوان بانک توسعه ای تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات(ICT) و روستائیکشور، در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و کمک به رونق تولید و محرومیت زدایی، خدمات متنوع بانکی را به هموطنان روستایی در بیش از ۶ هزار باجه های بانکی در  اقصی نقاط کشور ارائه می کند که در شبکه بانکی کشور بی نظیر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.