×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ترمینال مسافری شماره یک فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)

تجارت گردان | اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ترمینال مسافری شماره یک فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا کریمیان اظهار کرد: شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) همگام با وزارت بهداشت از نخستین ارگان‌هایی بود که اقدامات خود را برای مبارزه با بیماری کووید ۱۹ آغاز کرد.

وی گفت: پایش مسافران ورودی از لحاظ داشتن علائم ابتلا به این بیماری، ضدعفونی مستمر ناوگان تاکسیرانی، سرویس های ایاب و ذهاب، ترمینال‌ها، ساختمان‌های اداری، مسیرهای دسترسی و محاوط شهر فرودگاهی، بخشی از اقداماتی بود که پس از تصویب در کمیته مبارزه با کرونا شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) که به دستور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این مجموعه تشکیل شده بود، انجام گرفت.

کریمیان ادامه داد :عملیات ضدعفونی در تمامی بخش‌های شهر فرودگاهی و پایش مسافران ورودی به کشور هم اکنون نیز بدون وقفه با نظارت پایگاه مراقبت بهداشت مرزی در حال انجام است و همچنین کلیه مسافران، نیروهای عملیاتی، مستقبلین و مشایعت کنندگان نیز پیش از ورود به ترمینال مسافری از نظر علائم ابتلا به بیماری کووید ۱۹ کنترل می شوند.

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشور، این طرح در فرودگاه امام (ره) نیز آغاز شده و سالن‌هایترمینال مسافری شماره یک فرودگاه که در حال حاضر عملیاتی است، برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی علامت گذاری شدند.

پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) عضو هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از شیوع کرونا در شهر فرودگاهی، شیفت بندی کارکنان اداری و عملیاتی بود که در راستای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا اجرا شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.