×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اجرای طرح نظام هدایت عملکرد عامل رشد و تعالی شرکت ملی پست است

به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ محمد احمدی معاون فنی و بازرگانی  این شرکت در آخرین روز از همایش نشست هم‌اندیشی مدیران شرکت ملی پست با تاکید بر ضرورت اصلاح نظام ارزیابی عملکرد واحدهای اجرائی خواستار تبیین “نظام هدایت عملکرد” شد و اجرای آن را تضمین کننده رشد و تعالی کیفیت، سودآوری و توسعه بازار برشمرد.
احمدی با تشریح چالش های موجود در نظام ارزیابی فعلی گفت: «اصلاح این نظام در چهار وجه؛ مالی، مشتری، فرآیندهای داخلی و رشد و یادگیری الزامی است.»
معاون فنی وبازرگانی شرکت ملی پست با بیان این که کلید دستیابی به نتایج مثبت از نظام مدیریت عملکرد برای کسب وکارها استقرار سیستمی است که به مدیران و کارکنان اطمینان دهد که در نظام ارزیابی عملکرد، انصاف رعایت شده است،  افزود: «در همین راستا مطالعات در شاخص های ارزیابی عملکرد موجود صورت پذیرفت و شاخص های فاقد کارایی حذف شدند تا نظام ارزیابی مدیریت عملکرد، با اهداف عملکردی، استراتژی های سازمان، شرایط محیطی و تغییرات انطباق داشته باشند.»
وی با اشاره به اینکه نقشه راه توسعه نظام ارزیابی و هدایت عملکرد، نیاز به الزامات پایه ای و گام های عملیاتی دارد، گفت: «در همین راستا ارزیابی جدید  براساس درآمد واحدها در سطوح مختلف گروه بندی و نتایج ارزیابی با حضور اعضای هیئت مدیره بررسی می شود.»
احمدی افزود: «نتایج نهایی این گزارش در طرح پرداخت ستاپ همکاران لحاظ خواهد شد.»
معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست در پایان ابراز امیدواری کرد مدل ارزیابی جدید تا پایان سال بلوغ و اثربخشی مناسب را پیدا کرده تا نتایج آن را مبنای تدوین برنامه سال ۱۴۰۳ قرار دهیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.