×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
احتمال عدم معرفی گوشی های سری میت ۵۰ در سال ۲۰۲۱ بالا است

به‌طور معمول هواوی همواره در اواخر زمستان یا اوایل بهار از پرچمداران سری P رونمایی می‌کرد. پس از آن در اواخر تابستان یا اوایل پاییز طرفداران با پرچمداران سری میت این شرکت ملاقات می‌کردند. سال ۲۰۲۱ اما برنامه‌های هواوی تغییرات زیادی کرد. مشکلات زیاد این شرکت که ناشی از ممنوعیت‌های ایجاد شده توسط دولت ایالات متحده است، باعث شده تا در برنامه‌های هواوی تأخیر ایجاد شود.

عدم معرفی گوشی های سری میت ۵۰

هواوی احتمالاً در نقطه‌ای از سال ۲۰۲۱ سرانجام گوشی‌های خانواده P50 را معرفی خواهد کرد. اما بعید به نظر می‌رسد که امکان معرفی پرچمداران میت ۵۰ در نیمه دوم سال فراهم باشد. طبق گزارش جدیدی که از خارج از چین منتشر شده است، روند معرفی پرچمداران امسال به روال سابق نخواهد بود.

هواوی مجبور است که فعلا توسعه سری میت را متوقف کند تا بتواند همه تمرکز خود را بر روی خانواده پی ۵۰ بگذارد. از سال ۲۰۱۳ که گوشی میت برای اولین بار معرفی شد، تا امروز این اتفاق رخ نداده است، اما با توجه به شرایط ویژه‌ای که هواوی در حال تجربه آن است و با در نظر گرفتن تمامی ممنوعیت‌ها و مشکلاتی که در زنجیره تأمین با آنها دست و پنجه نرم می‌کند، این موضوع کاملاً قابل درک است. از طرف دیگری سری P50 اولین پرچمداران هواوی با سیستم عامل هارمونی خواهد بود و از این نظر هم نیاز است توجه ویژه‌ای به توسعه نرم‌افزاری آن شود.

با تمام این تفاسیر عدم معرفی معرفی سری میت برای بسیاری از طرفداران خبر ناراحت کننده ای است. چرا که پرچمداران سری میت در چند سال اخیر دستگاه‌های بسیار باکیفیتی بودند و یکی از برترین پرچمداران اندرویدی بازار به حساب می‌آمدند. اما حالا به واسطه جنگی که میان آمریکا و چین در حال وقوع است، دنیای موبایل یکی از برترین سری از محصولات خود را از دست داده و کاربران گزینه‌های کمتری برای انتخاب پیش رو خواهند داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.