×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
احیای موفق و بازگشت به زندگی

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین بیمار بلافاصله توسط پزشک درمانگاه ویزیت شده و در حین انجام نوار قلب، ناگهان وی دچار ایست قلبی و تنفسی می شود.
سریعا اقدامات احیا قلبی و ریوی توسط پرسنل درمانگاه گهرزمین صورت می گیرد. عملیات احیا بیمار قریب به یک ساعت به طول می انجامد و در این مدت کلیه اقدامات از قبیل چندین مرحله شوک درمانی، ماساژ قلبی، احیا تنفسی و دارو درمانی طبق پروتکل های احیا انجام می شود.
خوشبختانه با دقت نظر و تلاش شایسته تقدیر تیم پزشکی و یاری خداوند متعال، بیمار فوق الذکر بصورت کامل احیا شده و با حال عمومی خوب و آگاه به زمان و مکان و کاملا هوشیار، جهت اقدامات درمانی بعدی توسط پرسنل مجرب درمانگاه گهرزمین به بیمارستان دکترغرضی سیرجان منتقل گردید.
در حال حاضر حال بیمار مساعد گزارش شده و تحت نظر در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان می باشد.
شایان است از زحمات تیم احیا درمانگاه گهرزمین : دکتر علی کریمی ، دکتر سید احسان محمودی و پرستاران مجرب، آقایان : محمد هادی کرمانی ،حسین هابیلی ، محمد حسین شاهی،مسعود امینی،پرسنل بهداری نگین :ایمان عظیمی زاده و علیرضا پروار ،خانم زهره یعقوبی و مسوول خدمات آقای یادگاری کمال تقدیر و تشکر به عمل می آید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.