×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
اختتامیه مسابقات ورزشی بزرگداشت دهه فجر یادواره شهدای کشتی سازی

به گزارش تجارت گردان به نقل از حوزه ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو  ، در این دوره از مسابقات ۱۲۴نفر در ۵ رشته ورزشی فوتسال، طناب کشی، دارت، شطرنج و پیاده روی خواهران حضور داشتند که در مراسم اختتامیه از نفرات اول تا سوم هر رشته ورزشی با اهداء جوایز تقدیر بعمل آمد.

دکتر سلمان ضربی مدیرعامل ایزوایکو در خلال مراسم اختتامیه ضمن اشاره به تلاش ، سختکوشی و اراده آهنین پرسنل ایزوایکو در انجام پروژه ها و پیشبرد اهداف مجتمع تاکید کردند که ورزش در لطافت روح، سلامت جسم و روحیه  پهلوانی تاثیر گذار است که به همین جهت نیز سبب ارتقاء کیفیت زندگی و همچنین انگیزه  و نشاط جمعی میگردد.

دکتر ضربی ضمن تقدیر و تشکر از تمامی کسانی که در برگزاری این دوره از مسابقات نقش داشتند افزودند ؛ بسیار خوشحال هستم که در جمع شما پرسنل و همکاران ورزشکار و ورزش دوست خود حضور دارم و در برنامه های آینده و اهداف مجتمع ایزوایکو تلاش خواهیم در راستای توسعه و ارتقاع ورزش برنامه ریزی کنیم.

مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) یک منطقه صنعتی اقتصادی معتبر و شناخته شده با وسعت ۱۱۰۰ هکتار در ۳۷کیلومتری غرب بندرعباس است  که مجموعه های صنعتی و مدرن به ویژه مرتبط با کشتی سازی و صنایع وابسته به آن را در خود جای داده است. ایزوایکو تلاش میکند در افق ۱۴۰۴، مجتمعی سرآمد و الگو در صنایع کشتی سازی، سکوسازی، ترمینال های نفتی و معدنی در منطقه خلیج فارس باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.