×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اختصاص بیش از1000 میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به دو طرح تولیدی در استان گلستان

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان گلستان،شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون که به اتفاق هیات همراه جهت شرکت در نشست منطقه ای کارشناسان بخش تعاون شرق کشور به گلستان سفر کرده بود از چند طرح تولیدی و اشتغالزایی گلستان بازدیدکردو از نزدیک درجریان روند پبشرفت این طرح ها قرارگرفت.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون ابتدا با حضور در کارخانه فرآورده های لبنی آشوراده در شهرستان سیمین شهر گلستان ضمن بازدید از قسمت های مختلف این واحد اقتصادی،برای بررسی و ارزیابی ظرفیت‌های موجود برای افزایش سهم بانک در بازارهای هدف و حمایت از تولید و اشتغالزایی با مدیران شرکت‌ یاد شده دیدار و گفت وگو کرد.

شیخ حسینی به برنامه های راهبردی بانک توسعه تعاون در سال جاری اشاره کرد و گفت:بانک توسعه تعاون در راستای کمک به تحقق شعار راهبردی ابلاغی مقام معظم رهبری برنامه ها و تدابیر متنوعی در نظر دارد و رفع نیازهای تعاونی ها وبنگاه های تولیدی از اولویت های سالجاری است.

این مقام بانکی به نقش نظام بانکی در هدایت نقدینگی به سمت تولید و جلوگیری از تورم اشاره کرد و افزود:تسهیلات هدفمند نظام بانکی می تواند موجب ایجاد ارزش در بخش های واقعی اقتصاد شود و به کنترل تورم کمک کند و چنانچه تسهیلات هدفمند نباشد، می تواند آثار مخرب تورمی در برداشته باشد.

بشارتی مدیر عامل شرکت تعاونی تولیدی آشوراده ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این شرکت تولیدی گفت:این شرکت در سال ۱۳۹۴ با هدف تولید پنیر سفید، لاکتیک،کره و روغن حیوانی،شیرخشک وپودرآب پنیر درشهرک صنعتی سیمین شهر واقع در استان گلستان تاسیس شد و هم اکنون با ظرفیت تولید سالانه بیش از ۳۴۰۰۰ تن و اشتغالزایی ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم، ضمن تامین نیاز محصولات لبنی مصرف کنندگان در داخل کشور این محصولات به کشورهای آذربایجان، ترکمنستان و عراق صادر می شود.

مدیر این بنگاه تولیدی از بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک چابک و پویا در ارائه خدمات رسانی به مشتریان و بخش تعاون نام برد و از حمایت های این بانک در پرداخت ۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی (ماده ۵۲ ) و منابع داخلی در قالب سرمایه درگردش و پرداخت ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات دیگر درقالب تامین مالی خرد جمعی در خصوص توسعه و تجهیز این واحد تولیدی در راستای کمک به اشتغال و تولید این واحد اقتصادی قدردانی کرد.

بازدید ازشرکت کشت و صنعت دارو سازی گیاه اسانس

همچنین شیخ حسینی با حضور در شرکت کشت و صنعت دارو سازی گیاه اسانس درگرگان ضمن بازدید از قسمت های مختلف این مجتمع تولیدی دارو های گیاهی مایع و جامد، در نشست با مدیران این واحد داروسازی به نقش و اهمیت تولید داروهای گیاهی درحوزه سلامت کشور اشاره وبرآمادگی بانک برای افزایش سطح همکاری ها تاکید کرد.

این مقام بانکی افزود:۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون در بخش ثابت و جاری از محل منابع اشتغال پایدار روستایی و عشایری و منابع داخلی و اشتغال زایی پرداخت شده که برای ۵۳ نفر اشتغال مشتقیم ایجاد کرده و مبلغ ۵۰ میلیارد ریال دیگر از محل منابع در اختیار بانک پس از اخذ پروانه بهره برداری پرداخت می شود.

مدیر عامل بانک را در این بازدیدها حسن شریفی معاون مدیرعامل در امورعملیات بانکی، شهرام بخشا معاون مدیرعامل در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، صیاد رحمان پور مدیر امور استان ها، رامین نجمی رئیس اداره کل سرمایه گذاری، سیدحسن حسینی مطلق سرپرست دفتر مرکزی حراست، و حمید رضا ملک سرپرست مدیریت شعب استان گلستان همراهی کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.