×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
اختصاص سه هزار میلیارد تومان اعتبار برای مسکن محرومان در بودجه ۱۴۰۰

به گزارش تجارت گردان به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، جعفر صباغیان توانمندسازی مددجویان را مهمترین ماموریت کمیته امداد اعلام کرد و گفت: یکی از موضوعات مهم در زمینه توانمندسازی خودباوری و خوداتکایی مددجویان ایجاد درآمدت باثبات برای آنان است. 

وی یکی دیگر از راه‌های توانمندسازی مددجویان را رفع مشکل مسکن آنان اعلام کرد و افزود: در این زمینه در بودجه سال جاری کشور سه هزار میلیارد تومان برای حوزه مسکن کمیته امداد پیش‌بینی ‌شده است. معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد  اضافه کرد: از مجموع این رقم هزار میلیارد تومان تسهیلات مسکن ارزان‌قیمت برای خانواده‌های محروم شهری و مابقی برای مسکن روستاییان پیش‌بینی ‌شده است. 

صباغیان خاطرنشان کرد: همچنین معافیت هزینه انشعاب آب، برق، گاز و صدور پروانه ساختمانی از جمله مواردی است که برای ساخت مسکن محرومان در قانون بودجه ۱۴۰۰ کل کشور پیش‌بینی‌ شده است. وی به تفاهم‌نامه‌های کمیته امداد با دیگر نهادها برای ساخت مسکن محرومان اشاره کرد و گفت: در این زمینه تفاهم‌نامه‌ای ۲ ساله بین کمیته امداد، سپاه و بنیاد مسکن منعقد شده و قرار است ۵۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان احداث شود.

 وی ابراز امیدواری کرد: با اختصاص بودجه‌های دولتی و تفاهم‌نامه‌های منعقد شده در حوزه مسکن، امیدواریم تا پایان تعهدات این تفاهم‌نامه‌ها مددجوی بدون مسکن نداشته باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.