×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اختصاص ۳۰۰ میلیارد وام به آسیب دیدگان کرونا

تجارت گردان | اختصاص ۳۰۰ میلیارد وام به آسیب دیدگان کرونا

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ پرویز فتاح در ارتباط تلفنی با شبکه خبر سیما از همه اقدامات دولت در حمایت از اقشار آسیب پذیر قدردانی کرد و افزود: اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی برای قشر‌های آسیب پذیر ناشی از بیماری کرونا درنظر گرفته شده است که ۲۰۰ میلیارد تومان از طریق بانک سینا و ۱۰۰ میلیارد تومان از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت می‌شود.
وی ادامه داد: ما در کنار دولت حمایت‌هایی از افرادی که به واسطه شیوع بیماری کرونا دچار مشکل شده اند، انجام داده ایم و خواهیم داد.
فتاح گفت: بر همین اساس در مذاکره با مسئولان شهرداری تهران تسهیلاتی به کارکنان شرکت پسماند، بهشت زهرا (س) و کودکان کار و کمک‌هایی نیز برای اقشار آسیب پذیر تحت کمیته امداد و سازمان بهزیستی ارایه کرده ایم.
رئیس بنیاد مستضعفان افزود: هفته گذشته برای کولبران سه استان آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه هدیه یک میلیون تومانی درنظر گرفتیم که درحال اقدام است و در مذاکره با استاندار هرمزگان به ملوانانی که در ایام شیوع بیماری کرونا هیچ درآمدی نداشتند کارت هدیه خرید یک میلیون تومانی درنظر گرفتیم که این کارت‌ها به ۳ هزار و ۱۵۰ ملوان با مسئولیت استانداری تقدیم می‌شود.
فتاح اضافه کرد: مشابه این اقدام را در استان بوشهر هم انجام داده ایم و به همه ساکنان سه جزیره هرمز، لارک و هنگام که دو هزار و ۱۵۰ خانوار هستند کمک خواهد شد و همه این کمک‌ها بلاعوض خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.