×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
ادامه افزایش قیمت خیار در بازار/ قیمت گوجه فرنگی کاهش یافت

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایلنا، اتحادیه صنف بار فروشان میوه و تره بار تهران آخرین نرخ مصوب انواع میوه و محصولات تره بار را برای یک هفته پیش رو اعلام کرد.

اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار، در گفت‌وگو با ایلنا؛ درباره آخرین نرخ انواع  محصولات سبزی و صیفی پر مصرف گفت: بر اساس نرخنامه جدید اتحادیه صنف بار فروشان میوه و تره بار تهران، در بین محصولات سبزی و صیفی پر مصرف، قیمت خیار رسمی با افزایش یک هزار تومانی کف قیمت نسبت به هفته گذشته از هر کیلوگرم ۹ هزار تومان به ۱۰ هزار تومان و با افزایش ۲ هزارتومانی سقف قیمت از ۱۲ هزار تومان به ۱۴ هزار تومان و رقم ممتاز آن با افزایش ۲ هزار تومانی از ۱۴ هزار تومان به ۱۶ هزار تومان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: قیمت خیار گلخانه‌ای نیز با افزایش یک هزار تومانی کف قیمت نسبت به هفته گذشته از هر کیلوگرم ۱۰ هزار تومان به ۱۱ هزار تومان و با افزایش ۲هزارتومانی سقف قیمت از ۱۲ هزار تومان به ۱۴ هزار تومان و رقم ممتاز آن با افزایش ۲ هزار تومانی از ۱۴ هزار تومان به ۱۶ هزار تومان افزایش یافته است.

کارگر از کاهش قیمت گوجه فرنگی خبر داد و افزود: قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی بوته رس با کاهش ۲ هزار و ۵۰۰ تومانی در کف قیمت نسبت به هفته گذشته به ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و با کاهش ۳ هزار تومانی در سقف قیمت به ۴ هزار تومان و با کاهش ۳ هزار تومانی در رقم ممتاز به ۵ هزار تومان رسیده است.

وی اظهار کرد: همچنین هر کیلوگرم بادمجان قلمی با کاهش یک هزار تومانی در کف قیمت نسبت به هفته گذشته ۵ هزار تومان، با کاهش یک هزار تومانی در سقف قیمت ۷ هزار تومان و در رقم ممتاز با کاهش یک هزار تومانی 8  هزار تومان عرضه می شود.

به گفته کارگر؛ هر کیلوگرم بادمجان گلخانه ای بدون تغییر قیمت نسبت به هفته گذشته از ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان به فروش می رسد.

وی تصریح کرد: هر کیلوگرم پیاز زرد نیز بدون تغییر قیمت نسبت به هفته گذشته از ۳ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم پیاز قرمز بدون تغییر قیمت از ۶ تا ۸ هزار تومان فروخته می شود.

کارگر قیمت هر کیلوگرم کدو مسمایی بدون تغییر نسبت به هفته گذشته را از ۷ تا ۱۰ هزار تومان عنوان کرد.

وی یادآور شد: فاصله قیمت میادین و خرده فروشی‌های سطح شهر با توجه به سود قانونی در نظر گرفته شده، نباید بیش از ۳۵ درصد است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.