×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ادامه روند کاهش قیمت سکه و طلا/حباب قیمت‌ها به طور کامل تخلیه شد

تجارت گردان | ادامه روند کاهش قیمت سکه و طلا/حباب قیمت‌ها به طور کامل تخلیه شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از میزان، وی  افزود: کاهش قیمت اونس جهانی بر قیمت سکه تاثیر مثبت گذاشته و باعث شده تا قیمت هر سکه تمام بهار آزادی بین ۵۰ تا ۸۰ هزار تومان کاهش یابد این درحالی است که نوسان قیمت ارز به حداقل خود رسیده است و از ابتدای سال تاکنون قیمت طلا و سکه به طور میانگین ۱۷ درصد ارزان شده و همین کاهش قیمت موجب شده تا سطح تقاضا و داد وستد به شدت اُفت پیدا کند.کشتی آرای در رابطه با خروج سرمایه‌ها از بازار طلا و سکه تصریح کرد: کاهش جذابیت و خروج سرمایه‌ها از بازار طلا و سکه بیشتر از این موجب کاهش قیمت‌ها نمی‌شود چراکه نرخ‌ها به قیمت واقعی خود رسیده اند و حباب قیمتی از بین رفته است.
وی عنوان کرد: حباب قیمت طلا و سکه به طور کامل از بین رفته و قیمت‌های فعلی که نتیجه ضرب قیمت جهانی و دلار است، واقعی بوده و ثبات در این بازارها قابل لمس است.
کشتی آرای با اشاره به آخرین نرخ‌های این بازار گفت: هم اکنون هر سکه طرح قدیم به قیمت ۳ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۴ میلیون تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۴۰ هزار تومان، ربع سکه ۱ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی ۸۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.
وی همچنین در خصوص قیمت طلا بیان کرد: قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی هزارو ۴۶۷ دلار، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۰۶ هزارو ۳۰۰ تومان و طلای ۲۴ عیار ۵۴۱ هزارو ۵۰۰ تومان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.