×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ادامه طرح‌های توسعه نفت ایران

تجارت گردان | ادامه طرح‌های توسعه نفت ایران

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، گفت: همه فعالیت‌های توسعه‌ای صنعت نفت ایران با جهش خوبی رو به حرکت است که به عنوان نمونه می‌شود به امضاء قراردادی به ارزش ۶۰ میلیون دلار برای توسعه میادین نفتی سپهر و جفیر اشاره کرد.
عبدالله موسوی با بیان اینکه این قرارداد بین شرکت ملی حفاری ایران و یک شرکت داخلی امضاء شده است گفت: براساس این قرارداد، شرکت ملی حفاری ایران علاوه بر حفر چاه‌های توسعه ای، نسبت به ارائه خدمات فنی مهندسی نیز اقدام می‌کند.موسوی با بیان اینکه با وجود شیوع ویروس کرونا هیچ گونه توقفی در فعالیت‌ها و طرح‌های توسعه‌ای صورت نگرفته است افزود: همه طرح‌ها براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، هیچ گونه تعدیل نیرو یا بیکاری در شرکت‌ها نخواهیم داشت.
وی با اشاره به برنامه وزارت نفت مبنی بر حضور فعال و موثر شرکت ملی حفاری در طرح‌های ۲۸ گانه توسعه مخازن نفت خیز جنوب گفت: اخیراً توسعه میدان کچساران و نفت شهر به شرکت ملی حفاری واگذار شده و این شرکت علاوه بر حضور در این میادین ۱۵ دکل نیز تا دو ماه آینده در اختیار بخش خصوصی که کار توسعه دیگر میادین را انجام می‌دهند قرار خواهد داد.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اضافه کرد: این شرکت ۷۲ دکل حفاری شامل سه دکل دریایی و ۶۹ دکل خشکی در اختیار دارد و به عنوان بزرگترین شرکت مادر تخصصی حفاری در صنعت نفت ایران فعالیت می‌کند.
وی ادامه داد: هم اکنون حدود ۷۰ درصد از دکل‌های در اختیار شرکت ملی حفاری، در شش استان کشور عملیات حفاری انجام می‌دهند و دیگر دکل‌ها نیز جهت انجام فعالیت‌های آتی در حال آماده سازی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.