×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳
ادعای سنگین رسول‌پناه و ماجرای استقلال و بازیکنان مشکوک به کرونا

به گزارش ایرنا، در بیست و سومین روز از مهرماه و در بسته ورزشی ایرنا، با اخبار متفاوتی از دنیای ورزش روبرو خواهید شد. پس همراه چکیده‌ای از فعالیت تحریریه ورزشی ما باشید.
رسول‌پناه: «بشار رسن» در پرسپولیس می‌ماند
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: بشار رسن بازیکن پرسپولیس است و در این تیم می‌ماند. جزییات بیشتر را در اینجا دنبال کنید.

اُکتبرِ آرام برای فوتبال آسیا؛ فدراسیون فوتبال نوامبر را از دست ندهد
فوتبال آسیا در رده ملی و در ماه اکتبر شاهد بازی‌های تدارکاتی قابل توجهی از سوی نمایندگانش نبود. توضیحات تکمیلی را در اینجا بخوانید.

خداحافظی رسمی «رحمتی»
 «سیدمهدی رحمتی» با انتشار پستی به صورت رسمی از فوتبال خداحافظی کرد تا کارش را در عرصه مربیگری دنبال کند. برای خواندن توضیحات تکمیلی به اینجا مراجعه کنید.

اسکوچیچ: فهرست تیم ملی قابل تغییر است/ از حالا به فکر اردوی بعدی هستم
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: پیام مهمی برای عموم مرم دارم که فهرست اعلام‌شده، فهرست نهایی نیست؛ این فهرست قابل‌تغییر است، به این معنی که ما همواره آمادگی این را داریم تا هر کدام از بازیکنان که خودشان را به سطح استانداردهای تیم ملی برسانند، دعوت کنیم. ادامه این خبر در اینجا.

سلطانی‌فر: پروتکل‌ها در ورزش‌های پربرخورد جدی‌تر دنبال شود
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر نظارت جدی بر باشگاه‌ها گفت: با هیچکس نباید تعارف داشته باشیم و در موارد مواجهه با تخلف باید با قاطعیت رفتار کرده و متخلفین مجازات شوند و ضمن آنکه، پروتکل‌های بهداشتی در رشته‌های پربرخورد همچون کشتی باید جدی‌تر دنبال شود. برای خواندن ادامه این مصاحبه روی اینجا کلیک کنید.

پله‌پله تا «پله»؛ «نیمار» با گذر از «رونالدو» به دومین گلزن تاریخ سلسائو بدل شد
«نیمار» بدنبال هت‌تریک در پیروزی  چهار بر دو تیم ملی برزیل برابر پرو در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، با گذر از «رونالدو» و بعد از «پله» به دومین گلزن برتر تاریخ سلسائو بدل شد. جزییات تکمیلی را در اینجا بخوانید.

بازیکنان مشکوک به کرونا در تمرین استقلال شرکت نکردند
تمرین نوبت عصر استقلال در حالی در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار شد که بازیکنان مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در این تمرین حضور نداشتند. ادامه خبر را در اینجا دنبال کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.